Kdo bo in koga ne bo na avtomobilskem salonu v Ljubljani

Foto: Gregor Prebil
Foto: Gregor Prebil
Konec marca, začetek aprila bo Ljubljana, oziroma Gospodarsko razstavišče, po 17 letih gostila avtomobilski salon. Salon vozil, ki je bil nazadnje pri nas v Celju leta 2006. Kljub velikemu finančnemu vložku bo na njem prisotna večina avtomobilskih znamk. Nekaterih znamk po zgledu na večje avtomobilske salone v Ljubljani ne bo. Razkrivamo, katere so to in kje tičijo vzroki.
Oglej si celoten članek

Priprave uvoznikov in zastopnikov za avtomobilske znamke na avtomobilski salon v Ljubljani se bodo pospešeno začele šele po novem letu. Tudi zato so razstavljavci zelo skrivnostni o vsebini programa, prav nihče pa ne želi govoriti o stroških, ki bodo zagotovo zelo visoki. Neuradno se govori o številki 100 tisoč evrov na posamezno znamko, odvisno od tega, kaj vse bo na razstavnem prostoru predstavljeno. Tako lahko cena za razstavljeno konceptno vozilo znaša krepko čez 10 tisočakov.

Glede na videno na letošnjem avtosalonu v Zagrebu, kjer je bilo 70 premiernih predstavitev, štiri svetovne vicepremiere in 34 hrvaških premier, se nekaj podobnega obeta tudi v Ljubljani, kar potrjujejo izjave uvoznikov za zurnal24.si.

Iz Ženeve naravnost v Ljubljano?

Morda si lahko Slovenci med prvimi na svetu obetamo, da se bomo pobližje spoznali z novo generacijo Fordove fieste. Pri Suzukiju so napovedali, da bo naravnost iz Ženeve tudi na Gospodarsko razstavišče prišel novi swift, enako si prizadevajo pri večini znamk. Ženeva bo bogata z novosti, saj bodo tam predstavili vozila, kot so alfa romeo stelvio, audi Q5, mazda CX-5, opel insignia sports tourer, renault koleos, VW T-roc …

Foto: Gregor Prebil Ženeva 2015

Kaj bodo ponudili od dodatne vsebine, za zdaj še ni znano. Pri Nissanu Slovenija so nam zapisali, da želijo ob vseh svojih novosti, vključno z novo generacijo nissan micre, kot atraktivnost prikazati še nissan GTR in nissan 370Z. "Na razstavnem prostoru bo poskrbljeno za dnevno animacijo,“ pa pravijo pri Peugeotu. To pomeni, da si lahko obiskovalci obetajo tudi virtualne vsebine, dinamične animacije in seveda pogled na mične hostese, brez katerih tovrstnih dogodkov ni.

"Poskušali bomo pripeljati enega od posebnih modelov, v kolikor bo v tem času ta model na voljo in bodo tudi stroški izposoje in logistike upravičili namen. Razstavni prostor imamo tudi namen malce obogatiti, a seveda v okviru Toyotine in Lexusove celostne podobe," pa so nam zagotovili pri Toyoti Slovenija.

"Čas je, da pokukamo iz brlogov"

Večina avtomobilskih uvoznikov je naklonjena salonu, kljub velikemu finančnemu vložku. "Znamki Renault in Nissan sta podprli napore avtomobilske sekcije, da bi po dolgem premoru avtomobilski salon vrnili nazaj v Slovenijo. Avtomobilski salon bi na koledarju avtomobilskih dogodkov v Sloveniji predstavljal enega od najpomembnejših dogodkov," je v intervjuju za zurnal24.si povedal predsednik Sekcije za motorna osebna vozila Marjan Murn – direktor prodaje Renault Nissan Slovenija d.o.o.

"Ocenjujemo, da je po več kot desetletju čas, da avtomobilski salon ponovno vrnemo v Slovenijo. Želimo pokazati, da smo tukaj, čas je, da pokukamo iz brlogov. Za avtomobilisti so težki časi, po katerih prodaja vozil ponovno raste. Veseli bomo, če se bodo ljudje na salonu družili z nami,“ pa je prepričan Danilo Ferjančič, generalni direktor Porsche Slovenija, uvoznika za znamke Volkswagen, Audi, Škoda in Seat.

Foto: EPA Avtosalon Frankfurt

Nekaterih prestižnih znamk ne bo

Na drugi strani so znamke, ki na avtomobilskem salonu ne bodo sodelovale. Zagotovo ne bo BMW, Jaguarja, Land Roverja in Volva.

Volvo sledi smernicam krovne organizacije, ki sodeluje le na izbranih svetovnih avtomobilskih salonih. "V globalni marketinški strategiji Volvo Cars, ki je bila predstavljena konec leta 2014, je Volvo Cars napovedal zmanjšanje prisotnosti na avtomobilskih sejmih in ostaja prisoten le v Ženevi, Pekingu in v Detroitu. V skladu z omenjeno strategijo VCAG, uvoznik in distributer za Adria regijo, ne načrtuje nastopa na avtomobilskem salonu v Ljubljani naslednje leto,“ so za zurnal24.si pojasnili pri podjetju VCAG in dodali, da se kljub nesodelovanju zavedajo pomembnosti predstavljanja produktov in inovacij medijem in kupcem, vendar iščejo drugačne, bolj inovativne načine predstavljanja, ki imajo bolj individualen pristop ciljnim skupinam.

Foto: Gregor Prebil Avtosalon v Ženevi

Iz BMW Group so nam zapisali, da so prisotni na mnogih mednarodnih avtomobilskih salonih in prek svojih lokalnih predstavništev tudi na marsikaterem lokalnem. Odločitev za sodelovanje na prireditvi, kot je avtomobilski salon v Ljubljani, zahteva skrbno načrtovanje, predvsem vsebinske prisotnosti in prednosti za stranke. "Tokrat se ljubljanskega avtosalona ne bomo udeležili kot razstavljavci, vsekakor pa nas lahko pričakujete kot obiskovalce,“ so nam zapisali.

Zato pa so želeli biti na salonu prisotni pri A-Cosmosu, zastopniku za znamki Jaguar-Land Rover, a: "Tokrat ne bomo sodelovali na avtomobilskem salonu v Ljubljani. Distributer za regijo ni bil naklonjen naši prisotnosti na salonu, tako da tokrat ne bomo razstavljali znamki Jaguar in Land Rover.“

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.