Kdo je človek, ki je prvi kupil hrvaški superstroj?

Foto: Facebook Rimac concept one Foto: Rimac Automobili Rimac one concept Foto: Rimac Automobili Rimac one concept Foto: Rimac Automobili Rimac one concept Foto: Rimac Automobili Rimac one concept Foto: Rimac Automobili Rimac one concept Foto: Rimac Automobili Rimac one concept Foto: Rimac Automobili Rimac one concept Foto: Rimac Automobili Rimac one concept Foto: Rimac Automobili Rimac one concept Foto: Rimac Automobili Rimac one concept Foto: Rimac Automobili Rimac one concept Foto: Rimac Automobili Rimac one concept Foto: Rimac Automobili Rimac one concept Foto: Rimac Automobili Rimac one concept Foto: Rimac Automobili Rimac one concept Foto: Rimac Automobili Rimac one concept Foto: Rimac Automobiles Concept one Foto: Gregor Prebil Rimac concept one Foto: Gregor Prebil Rimac concept one
Američan, Dr. Paul Runge, oftalmolog iz Floride, je prvi kupec hrvaškega električnega superavtomobila Rimac concept one z 800 kilovatov moči (1088 konjskimi močmi).
Oglej si celoten članek

Hrvaški spletni portalu Autosport piše, da se je Dr. Paul Runge nad električnim superstrojem Mateja Rimca navdušil po sedemdnevni vožnji po jadranski obali ter notranjosti Hrvaške.

Zdravnik in znanstvenik z diplomo na prestižni kalifornijski univerzi Irvine je teden dni na Hrvaškem preživel v družbi hrvaškega podjetnika in avtomobilskega konstruktorja Mateja Rimca, s katerim se je udeležil tretjega relija električnih vozil Nikola Tesla EV Rally.

Ameriški oftamolog je drugič obiskal Hrvaško, tokrat z namenom preizkusa avtomobila Rimac concept one Za posel sta se dogovorila že v začetku leta, Rimac pa avtomobil prilagodil željam Američana.

Posebnež plod hrvaškega razvoja

Tehnologija vgrajena v concept one je v veliki meri razvita v domači delavnici v Mali Nedelji. Avto ima v vsako kolo vgrajen lasten elektromotor, ki med seboj sodelujejo usklajeno vsako stotinko sekunde, hkrati pa je navor v vsakem trenutku idealno porazdeljen. Pri tem so še posebej ponosni na nadzorni sistem R-AWTV, ki informacije iz številnih senzorjev preračunava in nato ustrezno odgovarja s prerazporejanjem moči in navora. Velika posebnost je, da ima avto kar štiri menjalnike - za vsako kolo enega, pri čemer sta zadaj nameščena takšna z dvema stopnjama in dvema sklopkama. Učinkovitost elektromotorjev znaša do 97 odstotkov!

Avto iz obsežnega sklopa baterij spravi na cesto kar 800 kilovatov moči (1.088 KM), kar ga postavlja ob bok peščici superšportnih bencinskih avtomobilov. Do prve stotice potrebuje 2,6 sekunde, po 6,2 sekunde je že pri 200 km/h, po 14,2 sekunde pa je že pri 300 km/h. Za primerjavo, doslej najhitrejši avto na svetu, bugatti veyron grand sport vitesse zmore to v 16,7 sekunde, medtem ko koenigsegg one:1 takšno hitrost razvije že po 11,9 sekunde.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 19:24 13. Junij 2016.

    Hudo, Rimac tole je pa top, čestitke za uspeh!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.