Kie ceed ni več, prihaja kia K4!

Foto: Kia
Foto: Kia
Kia z novo generacijo kombilimuzine spodnjega srednjega razreda ne bo več imela ceeda. Namesto njega bo tudi v Evropi na voljo kia K4.
Oglej si celoten članek

Kia nam je v zadnjem letu predstavil zelo ambiciozne evropske načrte v zvezi z elektrifikacijo, vendar se kljub temu ni odpovedala klasičnim avtomobilom. Kie ceed sicer v novi generaciji ne bomo več mogli kupiti, zato pa namesto nje v novi generaciji v Evropo prihaja kia K4. Napovedana je tudi karavanska različica.

Foto: Kia kia K4

Kia je avgusta ustavila proizvodnjo ceeda v Žilini, s čimer se je končalo življenje tega modela, ki je bil od leta 2006 osrednji element Kiinega evropskega pohoda. Na proizvodnih trakovih slovaške tovarne ga je nadomestila električna kia EV4, v evropski ponudbi pa ga nadomešča globalni avtomobil, ki je kot limuzina in kombilimuzina že naprodaj v ZDA, izdelujejo pa ga v Mehiki.

Kia K4 je popolnoma novi avtomobil, ki se z dolžino 4,440 metra uvršča nekam med spodnji srednji in srednji avtomobilski razred ter je za 130 milimetrov daljši od sedanjega ceeda. Z obliko, ki je zadnja izvedba oblikovnega jezika "Opposites United", se močno zgleduje po električnih avtomobilih, ima pa tudi posebno rumeno barvo karoserije "Sparkling Yellow" in različico GT-line.

Foto: Kia kia K4

Večje dimenzije bodo botrovale tudi prostornejši kabini. Potnikom na zadnji klopi je namenjenih do 964 milimetrov prostora za noge, do strehe pa je na voljo 973 milimetrov. Prtljažnik v osnovi meri 438 litrov. Estetika električnih kij se odraža tudi na armaturni plošči z dvojnim ukrivljenim zaslonom, ki ga sestavljata 12,3-palčna zaslona. Vmes je še 5,3-palčni zaslon za neposredno upravljanje določenih funkcij. Določena funkcionalnost je zaupana tudi fizičnim gumbom na armaturni plošči in volanskem obroču, ki je v osnovni različici dvokrak, v GT-line pa trikrak.

Pod motornim pokrovom bodo na voljo bolj ali manj znani motorji. Osnoven bo 85-kilovatni trivaljnik 1,0 T-GDI v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Enak motor bo na voljo tudi z 48-voltnim blagim hibridom in 7-stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom. Bolj dinamičen bo 110-kilovatni turbobencinski štirivaljnik 1,6 T-GDI v kombinaciji s sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom. Pozneje pride tudi hibridni pogonski sklop.

dezurni@styria-media.si

Foto: Kia kia K4

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.