Kljub dodatnim evropskim carinam na avtomobile, izdelane na Kitajskem, pospešek kitajskega proizvajalca vozil BYD v Evropi ne pojenja. Evropo Kitajci vidijo kot eno od svojih ključnih novih ozemelj in pričakujejo, da bodo imeli do konca leta po vsej stari celini že okoli 1000 prodajnih mest. To je šele začetek, pravi razcvet se obeta leta 2026.
"Do konca leta 2025 bomo v Evropi prisotni s 1000 prodajnimi mesti, prihodnje leto pa bomo to število podvojili," je po pisanju Reutersa dejala Maria Grazia Davino, regionalna direktorica za Evropo pri BYD. "V skladu z uspešnimi konkurenti moramo pridobiti zaupanje evropskih strank," je dejala Davino, ki je odgovorna za poslovanje BYD-a v nemško govorečih državah, vzhodni Evropi in Skandinaviji.
BYD ima "dolgoročno strategijo lokalizacije" za Evropo, kjer je proizvajalec avtomobilov že prisoten na 29 trgih, je dejala in opozorila na kmalu odprto tovarno na Madžarskem, prvo v Evropi. Poleg tega BYD načrtuje drugo tovarno v Turčiji in razmišlja tudi o tretji proizvodni lokaciji v Evropi, pri čemer kot eden glavnih kandidatov pojavlja Španija. Potem, ko je BYD začel prodajati priključne hibride in popolnoma električne avtomobile se je evropska prodaja v prvih devetih mesecih leta 2025 več kot potrojila - na 80.807 vozil, piše Reuters.
Barbara Randić, direktorica marketinga za Slovenijo in Hrvaško, kjer BYD odpira že drugi prodajni salon, je na naše vprašanje, kdaj bo uradno znamka prisotna tudi pri nas, odgovorila: "Lansiranje znamke v Sloveniji načrtujemo v začetku 2026, točen datum še ni znan. Takrat bodo tudi možna naročila, znane pa bodo tudi cene. V Sloveniji bomo prodajali električne modele ter priključne hibride. Skupno bo v naši prodajni paleti okoli 10 modelov."
K vidim geeleya na cesti vedno pogledam kdo vozi, kdo je debil za volanom, ki lupi litajsko sranje