Ko šef Citroëna pogleda svojega mrkega piarovca, ali sme povedati ...

Foto: Andrej Leban
Foto: Andrej Leban
Vrhovni šef Citroëna Thierry Koskas nam je razkril veliko novost glede naslednjega C3 aircrossa.
Oglej si celoten članek

Na predstavitvi povsem novega električnega modela citroën ë-C3, ki s ceno pod 24 tisoč evri, svežim dizajnom in veliko vsebine napoveduje velik pretres med manjšimi (električnimi) avti, je generalni direktor znamke Citroën Thierry Koskas zbranim novinarjem pokazal tudi kratek video. Z njim je že napovedal naslednjo 'veliko stvar' za znamko, ki jo bodo javnosti prvič pokazali v roku enega leta, na trg pa bo prišla leta 2025. 

Na premieri Novi citroën ë-C3 ceno električnega avta izenačuje z bencinarjem

V videu je vidna silhueta avta, ki se oblikovno nesporno navezuje na novi oblikovalski jezik znamke in je v tej smeri v marsičem podobna obliki ë-C3. Kar pa je najbolj padlo v oči, je prikaz razporeditve sedežev v notranjosti v razmerju 2+3+2. Šlo bo torej za sedemsedežnika. 

Foto: Andrej Leban Thierry Koskas

"Verjetno bi me moji ljudje ubili"

Koskas se kasneje na ožji okrogli mizi s povabljenimi mediji, med katerimi je bil tudi Žurnal24, ni mogel izogniti prošnji, naj pove več o skrivnostnem modelu, ki je bil prikazan s sedmimi sedeži. "Verjetno bi me moji ljudje ubili, če bi razkril kaj dodatnega glede tega avta," se je začel muzati vedno sproščeni Koskas in pogledovati v svojega na videz mrkega PR-ovca, ki je kot senca stal poleg šefa in pazil, da ne zine kakšne preveč.

"Pa lahko potrdite vsaj, da gre za novo generacijo križanca C3 aircross?," smo bili vztrajni. "To je verjetno že preveč ...," se je upiral šef znamke in spet s pogledom iskal svojega resnega pribočnika, da naj ga reši iz primeža.

Takrat pa presenečenje! Piarovec je začel z nasmeškom kimati in s tem brez besed potrdil - naslednik C3 aircrossa bo postal sedemsedežnik in bo torej občutno večji!

Foto: Andrej Leban Novi Citroën Foto: Andrej Leban Novi Citroën

Na vitki platformi z novimi baterijami za nove čase

Da bodo po spomladanskem lansiranju električnega ë-C3 in njegovih bencinskih različic kmalu spet poskrbeli za dviganje prahu, nam je v ločenem pogovoru povedala tudi Laurence Hansen, glavni produktni vodja in strateška direktorica pri Citroënu.

Potrdila je, da bodo že čez eno leto pokazali C3 suva. Tudi ona ni šla v podrobnosti, gre pa z veliko verjetnostjo sklepati, da bo tako kot ë-C3 postavljen na Stellantisovo novo platformo 'smart car', ki je stroškovno zelo vitka in učinkovita ter omogoča vgradnjo tako električnih kot termičnih motorjev.

V primeru električnega pogona bo zelo verjetno prihodnji C3 suv prav tako uporabljal litij-železo-fosfat baterije (LFP), ki so se po besedah šefa Koskasa zaradi precej boljšega razmerja med ceno in zmogljivostjo izkazale za tehnološki zadetek v polno zadnjega razvoja v avtomobilski industriji.

Da bodo v B segmentu ponudili avto s sedmimi sedeži, je odraz nove strategije Citroëna. Kot so opazili v spremljanju kupcev, so namreč ti v času po koroni in zaradi negotovih gospodarskih razmer vse bolj previdni glede odhodkov za mobilnost. V ospredje zato po Citroënovem prepričanju spet stopajo bolj racionalni in manjši družinski avtomobili, ki pa prav tako lahko zadostijo veliki večini potreb uporabnikov. Prav takšni modeli pa so bili v preteklosti za znamko najbolj uspešni.

andrej.leban@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 08:30 19. Oktober 2023.

    Citroeni imajo večno problem z elektroniko in tehnično stroko za odpravljanje napak. Takšen avto bo verjetno uporaben čez 5 let …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.