Korejček na steroidih

Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Močnih dizelskih motorjev nismo navajeni v avtomobilih, kot je i20, vseeno pa je smiselna izbira, če potujete veliko, daleč in seveda hitro.
Oglej si celoten članek

Z manjšimi avtomobili praviloma naredimo manj avtocestnih in več mestnih kilometrov. Dizelski motorji v takšnih primerih zaostajajo za bencinarji, drugače pa je v obratni kombinaciji.

1,6-dizelski motor v testnem hyundaiju i20 je imel na zalogi konkretnih 94 kilovatov (128 KM) moči, ki so se najbolje počutili spuščeni v dir. 260 Nm navora je resda prišlo do polnega izraza pri nekoliko višjih vrtljajih (od 1.900), vseeno pa je za odtenek manj kot štiri metre dolg avtomobil ob takšni moči lahko presneto hiter, a hkrati okreten. Pri tem se moč na pogonski par koles prenaša zanesljivo, za rezervo je bil tukaj serijski ESC. Čeprav stabilno delovanje podvozja vliva veliko mero zaupanja v avtomobil, se glede agilnosti v ovinkih vseeno ne more povsem kosati s fordom fiesto ali VW polom. Tudi zvočna zatesnjenost bi bila lahko boljša. Za 100 km smo mu na testu namerili 7,2 litra porabljenega goriva.

Foto: Žurnal24

 

I20 je še vedno konkurira s svežim  videzom in pestro notranjostjo, ki ne zanemarja udobja. Trikraki usnjeni volan je bil prijetno odebeljen, stikala priročna, usnjena ročica šeststopenjskega menjalnika. K dobremu počutju pri najvišji opremi style svoje dodajo imitacije kroma, svetli odtenki ter dodatki rdečine na sedežih in vratih, ki prekrijejo sicer  dokaj plastično notranjost. Sedeži so bili kakovostni in z izdatnim bočnim oprijemom. V paketu je tudi elektronska klimatska naprava, avdio naprava pa je z USB režo pisana na kožo MP3 klienteli. Množica airbagov je potrjevala znane visoke ocene za pasivno varnost.

Foto: Žurnal24

 

Samo tri vrata pomenijo omejen dostop do zadnje klopi, zato v primeru družinske rabe vozila pomenijo precej manj uporabnosti. Prostornost zadaj je v povprečju razreda, morda smo več prilagodljivosti pričakovali pri zlaganju klopi, saj podrta tvori precej neravno površino. Prtljažnik sicer v osnovi pogoltne 295 litrov.

Cena testnega vozila je bila nekaj pod 15.000 evri. Za razmeroma obilo opreme in najmočnejši motor med konkurenti pošteno.

Podatki o vozilu (Hyundai i20 3V 1,6 CRDi HP)
Motor: štirivaljni, dizelski, 1.582 ccm
Moč in navor: 94 kW (128 KM) pri 4.000 vrt./min, 260 Nm med 1.900 in 2.750 vrt./min
Zmogljivosti: 190 km/h, 10,4 sek od 0 do 100 km/h
Poraba:
7,2 litra na 100 km (kombinirano)
Mere v mm (D x Š x V):
3940 x 1.710 x 1.490, medosna razd.: 2525
Varnost EuroNCAP: ***** (88 %)
Prtljažnik: 295 litrov
Cena: 14.810 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.