Laferrari je novi italijanski paradni konj

Foto: Reuters LaFerrari hybrid Foto: Reuters LaFerrari hybrid Foto: Reuters LaFerrari hybrid Foto: Reuters LaFerrari hybrid Foto: Reuters LaFerrari hybrid
Uspelo jim je! Italijani so vse do zadnjega hipa v tajnosti zadržali svojega novega ultra ferrarija, tako da je bilo razkritje še toliko bolj presenetljivo. Gre za prvi cestni hibridni ferrari v zgodovini doslej.
Oglej si celoten članek

Gre za naslednika enza, dosedanjega paradnega konja tovarne iz Maranella. O njegovem nasledniku se je dolgo govorilo, nosil je že različna imena, v javnost je bilo spuščenih več lažnih bombic, a do zadnjega hipa neposvečeni niso vedeli niti za pravo ime niti za podobo.

Laferrari je utelešenje vseh dosedanjih izkušenj iz področja formule 1 in trenutni italijanski oblikovalski maksimum. V skladu s tradicijo "enega manj, kot jih lahko prodaš" jih bodo izdelali le 499, vsak bo stal krepko čez milijon evrov. Poganja ga hibridni pogon, v sklopu katerega rohni V12 6,2-litrski motor z močjo 588 kilovatov, družbo pa mu dela še električni motor z močjo 120 kilovatov. Skupna moč rdečega vranca je 708 kilovatov (903 KM), navora pa prek 900 Nm.

4,7 metra dolg superšportnik tudi po zaslugi dvojne sklopke do prve stotke pospeši v manj kot treh sekundah, do 200 km/h potrebuje manj kot sedem, do 300 km/h pa 15 sekund. Zadnji podatek je kar za dve sekundi manj od še enega novega superstroja, mclarna P1, ki pa zmore nekaj kilometrov v primerjavi s ferrarijem narediti tudi zgolj na elektriko.

Najvišja hitrost italijana je sicer preko 350 km/h. Pri razvijanju tako visokih hitrostih in pri tlaku, ki je potreben, da ostane zlit z asfaltom, pomaga aktivna aerodinamika, dodan je tudi sistem KERS za shranjevanje in sproščanje energije. V primerjavi z enzom je njegovo telo precej bolj togo zastavljeno, razporeditev mase pa v razmerju 41:59 skorajda idealno. Vanj pa se ni ravno enostavno stlačiti, saj v višino meri le 1,12 metra.

Kako zelo hiter je laferrari, priča podatek, da s testno progo v Fioranu opravi kar pet sekund hitreje kot predhodnik enzo.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.