Lešnik nam je izdal skrivnost, a je z novo limuzino vseeno presenetil

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz concept A Sedan Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz concept A Sedan Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz concept A Sedan Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz concept A Sedan Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz concept A Sedan Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz concept A Sedan Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz concept A Sedan Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz concept A Sedan Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz concept A Sedan Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz concept A Sedan
Mercedes je leta 2012 s prihodom nove generacije razreda A začel zgodbo v kompaktnem razredu vozil pisati na novo. V petih letih je v družini zbral že pet modelov. Šestega, ki najavlja povsem nov oblikovalski jezik, so predstavili v Šanghaju na Kitajskem. Sicer v konceptni obliki. Kompaktni mercedesi bodo očitno le še bolj športni.
Oglej si celoten članek

Pred meseci smo v Stuttgartu obiskali Mercedesov oblikovalski center, drugi dom Slovenca Roberta Lešnika, ki se podpisuje pod zunanji dizajn vozil s trikrako zvezdo.

Tam so nam pokazali tudi skulpturo novega kompaktnega modela in namignili, da bomo več izvedeli ob odprtju avtomobilskega salona v Šanghaju na Kitajskem. Ob pogovoru z Lešnikom je ta slovenskim novinarjem namignil, da gre za prihodnji limuzinski A.

Lešnik, zakaj limuzina?

Ok, zakaj limuzina, če imate kupe CLA, smo ga vprašali? "Boste videli, presenečeni boste," nam je odvrnil. In res, oblika razkriva povsem nov oblikovalski jezik. Maska, t. i. panamericana, je nadvse podobna najbolj športnim mercedesom, kot je AMG GT-R, ki smo ga lahko videli tudi na avtomobilskem salonu v Ljubljani. 

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz concept A Sedan

Pri Mercedesu bodo sicer s prihodnjim letom začeli razkrivati svojo drugo generacijo kompaktnih modelov (A, B, CLA, CLA, CLA shooting brake in GLA), ki bodo dobili tudi novo obliko. To pa še ni vse. Nemci pravijo, da bodo družino do leta 2020 razširili na skupno osem modelov. Prišel naj bi še nov kompaktni crossover (verjetno z oznako GLB), kot tudi električna kombilimuzina, omenja se ime EQA.

Kompaktni mercedesi z enako masko kot športni roadsterji?

Concept A limuzine predstavljen v Šanghaju ima torej panamerica motorno masko in 20-palčna aluminijasta platišča, služi pa, kot najava serijski limuzini razreda A. Serijski model bodo izdelovali na izboljšani MFA arhitekturi, na trgu pa bo konkuriral audiju A3 in limuzini BMW serije 1. Limuzina naj bi bil v prvi vrsti namenjena kitajskemu in ameriškemu trgu, zelo verjetno pa bo naprodaj tudi v Evropi. 

Avtomobil v dolžino meri 4,57 metra, širok je 1,87 metra in visok 1,46 metra, kar pomeni, da je za 11,2 centimetra daljši od limuzinskega audija A3 in skoraj toliko krajši od limuzinskega mercedesa C.

Neuradno naj bi bila za pogon zadolžena paleta Mercedesovih štirivaljnih bencinskih in dizelskih motorjev, kupcem pa naj bi ponudili tako hibridno izvedenko kot tudi AMG model z dvolitrskim turbobencinskim motorjem in več kot 400 konjskimi močmi.

Motorji naj bi bili kombinirani s šeststopenjskim ročnim menjalnikom oziroma devetstopenjskim samodejnim menjalnikom. Poleg prednjega pogona naj bi bili nekateri motorji kombinirani s štirikolesnim pogonom 4matic.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.