Lešniku za mercedes GLE coupe prikimal tudi voznik porscheja

Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz GLE coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz GLE coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz GLE coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz GLE coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz GLE coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz GLE coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz GLE coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz GLE coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz GLE coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz GLE coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz GLE coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz GLE coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz GLE coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz GLE coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz GLE coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz GLE coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz GLE coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz GLE coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz GLE coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz GLE coupe
„Želimo razbliniti vse govorice. Mercedes-Benz GLE coupe nima nič skupnega z BMW X6, razen to, da bosta v razredu kupejevskih SUV modelov tekmovala za iste kupce,“ je na slovenski predstavitvi novega modela dejal Andrej Bergant, direktor prodaje osebnih vozil Mercedes-Benz.
Oglej si celoten članek

Pa vseeno, BMW je pisal zelo uspešno zgodbo z X6, ki je od premiere leta 2008, zdaj na cesti v drugi generaciji. Pri Mercedesu so jo napadli z vsem kar imajo. V GLE coupe je namreč vgrajena prav vsa tehnologija, ki jo trenutno v Stuttgartu premorejo, dodaten adut za boj z bavarskim tekmecem pa je dizajn vozila, za katerega je poskrbel Robert Lešnik in mu nadel največja kolesa, ki jih je možno dobiti v tem razredu vozil.

Zasledoval me je voznik cayenna

Prav zaradi markantne oblike ga je na cesti nemogoče spregledati. Prav zares. Na prvi vožnji je nasproti mene pripeljal voznik porscheja cayenne, ki je obrnil avtomobil in pet minut vozil za menoj, da si je lahko ogledal vozilo od blizu, ko sem ga parkiral, da bi naredil nekaj fotografij.

Najbolj je njegov pogled zahajal na velika kolesa, ki so serijsko 20-palčna, lahko pa merijo največ 22-palcev, ob katerih je bil cayenne videti občutno manjši. Drugo je „mišičasta karoserija“. Za razliko od modela GLE (konkurent BMW X5), je v prid bolj dinamičnega dizajna in vožnje nižji, širši in daljši.

Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz GLE coupe

GLE in GLE coupe se med seboj razlikujeta po tem, da ima kupe le eno kromirano letvico, ki je nameščena na sredino zračne reže, GLE pa dve.  Serijski so pametni polni LED žarometi, ki ponoči prilagajajo snop svetlobe tudi v ovinek. S strani je z usločeno streho tipičen kupe, zadaj pa izstopajo žarometi, ki spominjajo na model S coupe in dva velika zaključka izpušne cevi integrirana v ohišje odbijača.

Prilagajanje vzmetenja vsakemu kolesu posebej

Zaradi dolge medosne razdalje je v potovalni kabini prostor odmerjen razkošno. Na vrhu sredinskega dela armaturne plošče je 7- oziroma palec večji ekran, s katerim lahko upravljamo z znanim sistemom touch pad ali vrtljivim vmesnikom. Na sredinskem grebenu med športnima sedežema so stikala sistema Dynamic select, ki omogočajo v prid športne, udobne, ekološke vožnje ali zadovoljitve individualnih želja, prilagajati odzivnosti podvozja, vzmetenja in krmiljenja. To pomeni, da se lahko v prid športne vožnje avtomobil še bolj približa vozni podlagi in je bolj stabilen na cesti.

Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz GLE coupe

Zračno vzmetenje airmatic za vsako kolo posebej prilagaja blaženje in sicer glede na hitrost vožnje, položaj volanskega obroča, senzorjev, ESP in zavor.

Med številnimi tehnologijami izpostavljamo še sistem active curve, ki stabilizira nihanje vozila, aktivni tempomat distronic plus nadzira varnostno razdaljo do vozila pred seboj in po potrebi zavira, GLE coupe ima tudi sistem za prepoznavanje nevarnosti trčenja s funkcijo samodejnega zaviranja, motorni pokrov je oblikovan tako, da ublaži trk s pešcem in kolesarjem in zmanjša morebitne poškodbe …

Vedno štirikolesni pogon, štirivaljnika ni

Vse izvedenke so vedno povezane s štirikolesnim pogonom 4matic. Motor je kombiniran z 9-stopenjskim G-tronic samodejnim menjalnikom, AMG izvedenke imajo sedemstopenjski dvosklopčni menjalnik, ki je prilagojen za športno izvedenko.

Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz GLE coupe

Štirivaljnika ne prinaša, imel ga bo GLE, pač pa sta na ceniku dizelski in dva bencinska 3,0-litrska V6 pogonska motorja. Dizelski 350 d 4matic razvije 190 kilovatov moči (258 KM) in 620 Nm navora. Cene se začnejo pri 76.600 evrih.

Bencinski GLE 400 je opremljen z novim V6 biturbo motorjem z 245 kilovati moči (333 KM), stane pa 81.130 evrov, zmogljivejši 450 AMG 4matic z 270 kilovati moči (367 KM) pa 93.500 evrov.

Posebnost je, da je že takoj na začetku na voljo AMG model, saj je znano, da se je hišni predelovalec AMG pred kratkim povsem inkorporiral v znamkine načrte in napovedal podobno zgodbo, kot jo imata črki "M" ali "S" pri neposredni nemški konkurenci. GLE 63 AMG 4matic z V8  pogonskim agregatom z 410 kilovati moči (557 KM) stane 162.000 evrov, GLE 63 AMG S 4matic z V8 pogonskim agregatom z 430 kilovati moči (585 KM) pa 176.300 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 6

  • 21:31 22. Julij 2015.

    hahahaha bmw plačani troti...lol

  • 23:05 17. Julij 2015.

    No ja, raje reciva IQ nad 110

  • 20:28 17. Julij 2015.

    x6 je ista tko da so isto grd avto ze nardil pred leti. stil ze stil sam za zvezdo rabis …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.