Leto 2018 prineslo dokončen preboj hibridov

Foto: Saša Despot
Foto: Saša Despot
Več kot 20 let so hibridi potrebovali, da so tudi v Sloveniji registracije prehitele bencinske in dizelske različice vozil pionirja med proizvajalci hibridov.
Oglej si celoten članek

To je uspelo Toyoti, ki je v prvih 11 mesecih letošnjega leta prodala 52 odstotkov vozil s hibridnim pogonom v Sloveniji. To ji je uspelo prvič od predstavitve prvega hibrida, priusa, leta 1997.

V zadnjih letih so pri Toyoti vse napore in moči usmerili v hibridno tehnologijo, kar se močno pozna pri vsakoletni rasti prodaje Toyotinih hibridov pri nas. Še leta 2015 je Toyota v Sloveniji v svoji prodaji beležila zgolj sedem odstotkov hibridnih vozil, leta 2016 je bil ta delež 19 odstotkov, leta 2017 34 odstotkov, letos do konca novembra pa je bil že več kot vsak drugi (52 odstotni delež) novi Toyotin avtomobil prodan pri nas hibrid. 

Foto: Saša Despot Toyota C-HR

To je najbolj varčna voznica Mlajša upokojenka s porabo 3,8 litra pokazala kako se vozi hibridni avtomobil

V prihodnjem letu si obetajo še močnejšo rast prodaje hibridov, predvsem na račun močne modelske ofenzive, pri kateri bo v osredju hibridni pogon. Že v prvem kvartalu leta prihajajo povsem novi RAV4, ki prinaša novo generacijo hibridnega štirikolesnega pogona, ki naj bi se po zagotovilih Japoncev obnašal podobno kot klasični štirikolesni pogon.

Foto: Gregor Prebil Avtosalon Pariz 2018

Prihaja camry (konkurent passatu, mondeu, insignii …) s fokusom v hibridni izvedenki, s katerim ciljajo na poslovne uporabnike, ki gledajo na nižje vzdrževalne stroške (pri slovenski Toyoti obljubljajo ceno okoli 30 tisočakov). Glavna novost leta bo povsem nova corolla – z več kot 45 milijoni prodanimi primerki od leta 1966 najbolje prodajan avtomobil na svetu, ki prihaja v treh izvedenkah – kot limuzina, kombilimuzina in karavan (TS). Corolla je pravzaprav zamenjava za model auris, prav z njo pa bodo še pospešili hibridizacijo, saj so se prav s corollo tega lotili globalno. To pomeni, da bodo tudi Alžirci, Turki in drugi zdaj posegali po hibridni corolli. Kot češnja na vrhu torte spomladi prihaja nova supra, športni avtomobil, s katerim Japonci želijo kupcem povedati, da spet proizvajajo dinamične avtomobile, kar po besedah direktorja Toyota Slovenija Primoža Tiringarja potrjujejo tudi z rezultati v svetovnem reli prvenstvu WRC.

Foto: Gregor Prebil Avtosalon Pariz 2018

Avto Zakaj Slovenci kupujejo hibridna vozila in zakaj ne?

Najbolj pomemben prodajni adut pri Toyoti v Sloveniji je model yaris, saj predstavlja kar tretjino prodaje znamke v Sloveniji. Ob 20. obletnici prve predstavitve so kupcem namenili jubilejno izvedenko tretje generacije v prav taki zlati barvi, kot je bil predstavljen originalni yaris decembra pred 20 leti. Do zdaj so v Sloveniji prodali že več kot 13 tisoč yarisov.

Jubilejni poleg zlate barve prinaša streho v črni barvi in številne logotipe Y20 na karoseriji in v potovalni kabini, ki označujejo okrogli jubilej. Ob tej priložnosti bodo predstavili še yarisa s športnim paketom GR, ki športnost poleg prepoznavno bele barve s črnimi in rdečimi dodatki poudarja z nekaj bližjo oddaljenostjo karoserije od tal, športnim trikrakim volanom in hibridnim pogonom. Kar polovica vseh prodanih yarisov je namreč danes hibridov.

Foto: Gregor Prebil Toyota yaris 20 let

Avto Na slovenske ceste prihaja več kot 1.000 novih hibridov

Pri Toyoti so v povezavi s hibridnim pogonom izpostavili pomembno pridobitev, zaradi katere si obetajo, da se bodo končno za hibride odločili tudi kupci vozil, ki so prej prisegali na dizle, hibridom pa očitali premalo moči, navora in s tem agilnosti. S corollo namreč Toyota predstavlja dve različno zmogljivi hibridni pogonski izvedenki. Zmogljivejša kombinira elektromotor in dvolitrski bencinski motor s skupno 180 konjskimi močmi, tovarniško izmerjeno porabo goriva 3,8 l/100 km in izpusti CO2 87 gramov na kilometer.

Foto: Toyota Toyota camry

Pri hibridih izpostavljajo še nevednost slovenskih voznikov, ki sprašujejo, kje se priklopijo na elektriko. Baterija klasičnega hibrida se polni med vožnjo, omogoča tudi zgolj vožnjo na elektriko, ko se izprazni, ali pri večjih obremenitvah pa deluje bencinski motor. Prav zato boste pri znamki Lexus od zdaj slišali za izraz Selfcharging hybrid. (v prevodu samopolnilni hibrid).

Pri Toyotini premijski znamki Lexus so namreč že pred tem skoraj v popolnosti zakorakali v dobo hibridov, saj praktično vso prodajo predstavljajo hibridi – teh so leto pri nas prodali 60.

Slovenija Slovenija: Občutna rast prodaje hibridov in električnih vozil

Foto: Gregor Prebil Lexus na avtomobilskem salonu v Parizu Že prihodnje leto si obetajo pomemben preskok v prodaji pri nas, saj po novem letu na ceste prihaja najmanjši in najcenejši model UX – gre za malega križanca z voznimi lastnostmi podobni kombilimuzini, z njim pa ciljajo tudi na v poslu uspešne Slovenke. Od novosti se bo sploh prvič v Evropi predstavil novi ES, gre za konkurenta BMW serije 5 in audija A6, ki je pri nas zamenjava za model GS. To je že sedma generacija modela ES.

Foto: Gregor Prebil Lexus na avtomobilskem salonu v Parizu

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 6

  • 23:42 20. December 2018.

    Si želite, da bi našli žensko za eno noč? Obiščite = = > www.3xDate.top

  • 23:03 20. December 2018.

    omega_v6 imaš prav, tri leta in pol sem drgnil CVT menjalnik, pod 5l ni šlo, pozimi pa 6+. Sedaj mi …

  • 11:42 20. December 2018.

    Imam kar nekaj znancev,ki imajo te pa niso preveč zadovoljni z porabo teh avtomobilov!! Hibrid bi moral imeti porabo do …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.