Log: Po rušenju še bolj nevarno

Foto: Anže Petkovšek
Foto: Anže Petkovšek
Po prvi fazi preureditve cestninske postaje Log bo omejitev še naprej 60 km/h. Strokovnjaki pravijo, da bo vožnja mimo cestninke postaje bolj varna, kot prej ko so bili betonski oboki, a bo do nevarnosti prihajalo ob zožanju cestišča v dva vozna pasova.
Oglej si celoten članek

Delavci Darsa so danes na cestninski postaji Log začeli odstranjevati betonske otoke, ki ločijo cestninske steze za vinjetna vozila. Za ta vozila bosta odprti po dve stezi v vsako smer, po dve stezi pa bosta zaprti. Cestninjenje vozil brez vinjet bo potekalo brez sprememb.

"To ni dobra rešitev,“ opozarja strokovnjak za varno vožnjo Andrej Brglez in se skicujena projektante, ki so cestninke postaje naredili tako, da se avtomobili ustavijo in potem pospešujejo z mesta v v dve liniji na avtocesti.

"Zdaj bo prihajalo do napetosti med tovornjaki, ki bodo uveljavljali pravilo močnejšega in tistimi, ki bodo že imeli hitrost 60 km/h, v praksi pa verjetno še več, ker se ne bodo vozili mimo betonskih obokov. To kar kliče po nevarnih situacijah“ je prepričan Brglez.

Ne ve se, kdo je in kdo plača

"Tukaj se vidi razklanost prometnega vodenja države. Pri cestninskih postajah se je natančno videlo, da ni reda. Dars je rekel, da je omejitev 40 km/h, ministrstvo za promet je reklo, da je hitrost 60 km/h. Eni so se sklicevali na pravilnik o projektiranju cest, drugi pa na prometno signalizacijo. Še danes ni nobenemu jasno, ali je omejitev hitrosti 40 ali 60 km/h? Tako kot to ni jasno, kdo ima prav, tako tudi zdaj ni jasno, kakšna je ta rešitev, ki je edino slaba,“ je kritičen strokovnjak, ki nam je navedel nekaj boljših rešitev in dodal, da nam ni treba čakati na elektronsko cestninjenje.

Več boljših rešitev

"Madžari imajo elektronsko vinjeto, ki je ena od možnosti in nimajo cestninskih postaj. Odličen je primer Švice. Tam tovornjake ustavijo na meji, jih pregledajo in dodelijo eko nalepko. To bi bilo za Slovenijo super, saj po naših cestah in avtocestah vozijo romunski in turški tovornjaki s starimi umazanimi Euro2 motorji in zlizanimi pnevmatikami. V Švici so takšni tovornjaki kaznovani z višjo takso. V pol leta so se znebili tovornjakov, ki so onesnaževali,“ še dodaja Brglez.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 6

  • 14:13 5. September 2012.

    Še en nakladač. Na vseh uvozih se vključujejo tovornjaki, pa zato ostali ne vozijo počasneje, ker tisti, ki se vključujejo …

  • 11:24 5. September 2012.

    že res...ampak ta strošek je enkraten mi pa tiskamo vsako leto

  • 10:52 5. September 2012.

    To je tako brezveze! Kot če bi šli sredi največjega neurja postavljat nadstrešek,da bi popoldansko kavico spili na vrtu namesto …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.