Prve najave kažejo, da ima luksuzni model hyundaija vse možnosti za uspeh, vključno s sprejemljivo
ceno. Novi genesis prinaša novo prestižno znamko. Hyundaijev znak ne bo krasil ekskluzivnega modela
in ostaja rezerviran za velikoserijske modele. Enako so naredili pri Nissanu in Toyoti, zato ni
razloga, da tudi Korejci ne bi šli po njihovi poti. Hyundai si glede na naraščajočo priljubljenost
to lahko privošči.
Hyundai prvič (resno) vstopa v svet poslovnih limuzin. Tehnološka dovršenost je na prvem
mestu. Genesis je opremljen s pogonom na zadnji kolesi. Začetek motorne ponudbe sestavlja
3,3-litrski šestvaljnik (190 kW/268 KM, 316 Nm). Tu so še 3,8-litrski V6 z 213 kW7290 KM in 358 Nm
oziroma 4,6-litrski motor V8, ki razvije največjo moč 270 kW/368 KM in 440 Nm. Slednjemu je
namenjen ZF-jev šeststopenjski samodejni menjalnik, medtem ko bodo preostali na voljo v kombinaciji
z aisinovim avtomatikom z istim številom stopenj prenosa. Močnejši motor in zadnji pogon so jamstvo
za vzorne vozne sposobnosti. Genesis naj bi do 96 km/h pospešil v manj kot šestih sekundah, vsaj ko
govorimo o različici V8. Še ena posebnost najprestižnejšega hyundaija je popolnoma neodvisna obesa.
Povejmo še, da je ob rolls royce phantomu genesis edini, ki ima avdiosistem lexicon (opcija),
opremljen pa je še z osempalčnim LCD-zaslonom za navigacijo, naprednim tempomatom in kamero za
vzvratno vožnjo. Standardna oprema vključuje elemente, kot so ventilacija voznikovega sedeža
(gretje, hlajenje), električne parkirne zavore in električno senčenje zadnjega stekla. Dodajmo še,
da je v notranjosti še več prostora kot v BMW-jevi petici.
V ZDA bo genesis kupcem na voljo za manj kot 30.000 dolarjev, pol manj od konkurence. Prodaja
se začenja v polovici leta 2008, prihod na evropsko tržišče pa za zdaj še ni potrjen.
Luksuz za manj denarja
Po večmesečnih napovedih je genesis končno prišel v ZDA, kjer bo premierno prikazan v sklopu avtomobilskega sejma NAIAS, ki prihodnji teden odpira vrata za javnost.