Manj kot 100 evrov na konjsko moč

Foto: Gregor Prebil Ford focus ST Foto: Gregor Prebil Ford focus ST Foto: Gregor Prebil Ford focus ST Foto: Gregor Prebil Ford focus ST Foto: Gregor Prebil Ford focus ST Foto: Gregor Prebil Ford focus ST Foto: Gregor Prebil Ford focus ST Foto: Gregor Prebil Ford focus ST Foto: Gregor Prebil Ford focus ST Foto: Gregor Prebil Ford focus ST Foto: Ford Ford focus ST Foto: Ford Ford focus ST Foto: Ford Ford focus ST
Nova generacija ford focusa je pri nas na voljo tudi v popoprani izvedenki ST, tako petvratni kot karavanski. Cene za ST, ki ima dvolitrski EcoBoost turbobencinski motor in 184 kilovatov moči (250 KM), se začnejo pri 24.900 evrih.
Oglej si celoten članek

Novi ford focus ST nadaljuje 15-letno tradicijo (Sport Technologies), ki je rezervirana za najzmogljivejše športne različice Fordovih modelov.

Focus ST se z bolj dramatičnim videom že na prvi pogled razlikuje od manj mišičastih bratov. Bolj izrazita je trapezoidna maska motorja, luči za meglo so športne, novost je centralno nameščena velika izpušna cev na zadku, prepoznali ga boste po vidnih oznakah ST, dinamični zadnji odbijač ima izrazite prezračevalne šobe v slogu difuzorja v spodnjem delu. Prenovljen je sesalni del, ki poskrbi za boljši zvok.

Spremenjeno skoraj vse

Foto: Gregor Prebil Ford focus ST Znotraj vas vselej pričakajo odlično profilirani športni sedeži Recaro, ki omogočajo tudi nastavitev dolžine sedežne blazine, nekaj več udobja so z novimi materiali pričarali tudi potnikom na zadnji klopi. V primerjavi z drugimi focusi ima ST poseben merilnik, ki vozniku prikazuje informacije o vozilu, kot so temperatura tlaka in olja, …

Spremembe se nadaljujejo na podvozju, voznih lastnostih, volanu, … Vzmetenje in novi amortizerji so težišče za 10 milimetrov približali k tlom, kar je zagotovilo za boljše vozne lastnosti in vodljivost vozila, ki je nadgrajena z zasnovo prečnega vodila koles.

Nov športni krmilni sistem tudi v ovinkih omogoča natančno vožnjo „na nož“. ST je dobil še izboljšan elektronski servovolan, elektronski program za stabilnost (ESP) pa omogoča tri nastavitve, mogoče ga je tudi izklopiti. Sistem za nadzor vektorjev navora (TVC) v zavoju z navorom na notranjem kolesu zmanjša podkrmiljenje. Več manevrskega prostora vozniku omogoča še manjši obračalni krog.

Cenejši od konkurence

Foto: Gregor Prebil Ford focus ST Srce motorja je dvolitrski turbobencinski EcoBoost agregat s 184 kilovatov moči (250 KM) in največjim navorom 360 Nm. Pospešek od 0 do 100 kilometrov je 6,5 sekunde, najvišja hitrost pa 248 km/h. V primerjavi s predhodnikom je za 20 odstotkov zmogljivejši, a prav toliko bolj varčen z gorivom in emisijami CO2. Po tovarniških podatkih v povprečju porabi 7,2 litra goriva na sto kilometrov, v zrak pa izpusti 169 gramov ogljikovega dioksida na kilometer. Pogonski agregat je kombiniran s šeststopenjskim ročnim menjalnikom.

Focus ST bodo poznali po vsem svetu, saj je na prodaj v 40 državah, pri nas pa se lahko pohvali, da je občutno cenejši od konkurence. Paketa opreme sta dva ST2 in ST3, cene za petvratni model se začnejo pri 24.900 evrih, najcenejši karavan je dražji za 830 evrov. Pri Fordu trdijo, da so s tem za osem odstotkov cenejši od megana RS in za petino od opel astre OPC ali golfa GT.

Pri nas naj bi letos prodali šest, prihodnje leto pa 13 športnih modelov focusa ST.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.