MaxSYM 600i abs: Na ovinkih se je dvojno izkazal

Foto: Anže Petkovšek maxsym 600i Foto: Anže Petkovšek maxsym 600i Foto: Anže Petkovšek maxsym 600i Foto: Anže Petkovšek maxsym 600i Foto: Anže Petkovšek maxsym 600i Foto: Anže Petkovšek maxsym 600i Foto: Anže Petkovšek maxsym 600i Foto: Anže Petkovšek maxsym 600i Foto: Anže Petkovšek maxsym 600i Foto: Anže Petkovšek maxsym 600i Foto: Anže Petkovšek maxsym 600i Foto: Anže Petkovšek maxsym 600i Foto: Anže Petkovšek maxsym 600i Foto: Anže Petkovšek maxsym 600i Foto: Anže Petkovšek maxsym 600i
Ko sem se z luksuznega maksi skuterja presedal na tega tajvanca, sem iskreno povedano pričakoval manj. Konec koncev je skoraj pol cenejši.
Oglej si celoten članek

Presenetil me je s tihim a še vedno zmogljivim motorjem ter predvsem z izredno lepo vodljivostjo skozi ovinke, zelo dobra je tudi zaščita pred vetrom. Čeprav gre za potovalnik, boste bolj kot na avtocesti uživali na regionalni cesti, a tudi na avtocesti vam z zaprto čelado znotraj hitrostnih omejitev ne bo neprijetno. 

V hladni poletni noči sem preizkusil tudi gretje ročk, vroč zrak pa (lahko) piha tudi iz odprtine pod krmilom. Če bi imel v hladnem delu leta odejo čez noge, bi se to najbrž precej poznalo.

Sam je brezhibno ugašal smernike

Razred zase je bil v testniku (dodatno) vgrajen sistem za samodejno ugašanje smernikov, ki ga je razvilo slovensko podjetje. Gre menda za škatlico, menda izgleda kot lego kocka, ki na podlagi nagiba, zmanjšanja hitrosti in premika krmila ugotavlja, kdaj ste zavili in smernik samodejno ugasne. Presenetljivo je zadeva delovala brezhibno, razen pri menjavanju voznega pasu nam smernika ni bilo nikoli treba izklopiti ročno. Ni nam jasno, zakaj to ni del standardne opreme vsem motorjev! Strošek naknadne vgradnje je okrog 150 evrov. 

Foto: Anže Petkovšek maxsym 600i

Prostoren sedež ima manjše naslonjalo za voznikov križ, za katerega se nisem mogel odločiti, ali mi je všeč ali ne. Na dobri cesti je bil odličen, pri vožnji čez luknje in jaške, ki niso v istem nivoju kot cesta, pa skoraj nadležen. Moteči so bili še tresljaji na krmilu in malo nepregleden merilnik hitrosti. Da sem ugotovil, ali vozim 60 ali 80 kilometov na uro, sem moral praviloma dvakrat preveriti. Če ste visoke postave, velja pred nakupom preveriti, ali imate dovolj prostora za noge. 

Če bi se odločal za nakup, bi želel preizkusil tudi manjšega brata testnega maksi skuterja, ki ima "le" štiristo kubikov. V akcijski ponudbi je namreč na voljo za dva tisočaka manj, kot stane večji brat, kar je skoraj za tretjino ceneje. Po rednem ceniku je razlika v ceni sicer tisoč evrov. 

Tehnični podatki

Motor: enovaljni 4-taktni
Prostornina: 565 cm3
Največja moč: 34,3 kW (46 KM) pri 6.750 vrt./min
Največji navor: 49 Nm pri 5000 vrt./min
Zagon: električni
Vbrizg goriva: elektronski
Dimenzije (d x š x v): 2270 x 825 x 1410 mm
Medosje: 1560 mm
Posoda za gorivo: 14,2 l
Pnevmatika spredaj: 120/70-15
Pnevmatika zadaj: 160/60-14
Zavore: zadaj dvojni disk 275 mm, spredaj disk 275 mm
Masa: 234 kg
Cena : 6.890 evrov

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.