Mazda CX-5 bolj športna in bolj vpadljiva

Foto: Mazda Mazda CX-5 Foto: Mazda Mazda CX-5 Foto: Mazda Mazda CX-5 Foto: Mazda Mazda CX-5 Foto: Mazda Mazda CX-5 Foto: Mazda Mazda CX-5 Foto: Mazda Mazda CX-5 Foto: Mazda Mazda CX-5 Foto: Mazda Mazda CX-5 Foto: Mazda Mazda CX-5 Foto: Mazda Mazda CX-5 Foto: Mazda Mazda CX-5 Foto: Mazda Mazda CX-5 Foto: Mazda Mazda CX-5 Foto: Mazda Mazda CX-5 Foto: Mazda Mazda CX-5 Foto: Mazda Mazda CX-5 Foto: Mazda Mazda CX-5
Mazda CX-5 nove generacije je lepša, dinamičnejša in prestižnejša.
Oglej si celoten članek

Čeprav je salon v Los Angelesu predvsem v znamenju ameriških proizvajalcev, smo Evropejci z njegovim odprtjem vseeno dočakali tudi težko pričakovano Mazdino novost - novo generacijo športnega terenca CX-5. Kako pomemben je bil ta model prve generacije za malo japonsko znamko, priča podatek, da je kar petina vse njene globalne prodaje odpadla prav na CX-5. Prva generacija je bila tudi pionir novega vala mazd, ki jih je zaznamovala SKYACTIV tehnologija lahke in učinkovite gradnje. 

Kaj zmore torej štiri leta kasneje nova generacija suva? Mazda CX-5 z obliko ne zganja revolucije, temveč predvsem nadgrajuje dosedanjo podobo. Japonci so avtu uspeli primešati konkreten ščep dinamičnosti, saj izgled deluje sicer znano, a bolj športno, tudi po zaslugi bolj položnega A stebrička in nekoliko širše postave, ki je postavljena na nekoliko modificirano dosedanjo platformo. Avto je za 1,5 centimetra nižji in za centimeter daljši. 

V notranjosti je prav tako opravila svoje evolucija potniškega prostora, ki se vidi v prenovljenem infotainmentu z zelo kakovostnim sedempalčnim zaslonom, med merilniki pred voznikom pa so posodobili TFT zaslon. Mazda je predstavila tudi novost pri HUD zaslonu, saj ta podatke sedaj ne projecira na ločeno steklece nad merilniki, temveč kar na zaslon vetrobranskega stekla, kar sicer nekateri proizvajalci znajo že nekaj let. 

Več udobja je tudi za zadnje potnike, ki so jim spremenili položaj stegen in dodali opcijo ogrevanja sedežev. 

Foto: Mazda Mazda CX-5 Nobeno presenečenje ni, da je tudi mazda CX-5 deležna tehnologije G-vectoring, ki jo je pred nekaj meseci uvedla prenovljena mazda6. Gre za tesno sodelovanje med različnimi pogonskimi sklopi in podvozjem, da se v ovinkih moč in navor vedno maksimalno prenašata na gnana kolesa. Obenem so precej utrdili samo torzijsko strukturo podvozja, da je ovinkih bolj zanesljivo, posvetili so se tudi znižanju hrupa v potniški kabini. Vse torej v duhu filozofije jinba ittai, oziroma povezave voznika in avta, jezdeca in konja. 

Pri motorjih ostajajo pri prostornini 2,0 za bencinarje in 2,2 pri dizlih, pri Mazdi pa še niso sporočili morebitnih sprememb glede tehničnih podatkov glede zmogljivosti in porabe. Tudi glede varnosti bo avto vrhunsko opremljen, saj bo imel vse sisteme, kot jih pozna prenovljena mazda6.

Nova mazda CX-5 bo bogatejša tudi glede izbire barv, pri čemer nekateri odtenki sodijo v t. i. premium segment barv, ki smo jih bili doslej vajeni le pri prestižnih znamkah. Tudi na ta način želi CX-5 torej jasno hoditi v zelje tekmecem, kot so BMW X1 ali audi Q3, pa seveda toyota RAV4 in honda CR-V.

Mazda CX-5 bo kljub premieri še kar nekaj časa odaljena od slovenskih prodajnih salonov, kjer jo ne gre pričakovati pred sredino prihodnjega leta. 

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.