McLaren 720S beži ferrariju in lambotu

Foto: Saša Despot avtosalon Foto: McLaren McLaren 720S Foto: McLaren McLaren 720S Foto: McLaren McLaren 720S Foto: McLaren McLaren 720S Foto: McLaren McLaren 720S Foto: McLaren McLaren 720S Foto: McLaren McLaren 720S Foto: McLaren McLaren 720S Foto: McLaren McLaren 720S Foto: McLaren McLaren 720S Foto: McLaren McLaren 720S Foto: McLaren McLaren 720S Foto: McLaren McLaren 720S Foto: McLaren McLaren 720S Foto: McLaren McLaren 720S Foto: McLaren McLaren 720S Foto: McLaren McLaren 720S
McLaren 720S je drugo ime za lažjega, hitrejšega, bolj prostornega in aerodinamičnega ter seveda še vpadljivejšega britanskega športnika nove generacije.
Oglej si celoten članek

McLaren v Ženevi predstavlja model 720S, s katerim nadomeščajo 650S (še pred tem se je imenoval 12C), ki je s svojim prihodom leta 2011 zoral ledino pri odmevnem povratku znamke na sceno superšportnikov.

720S je hkrati začetnik naslednje generacije avtov iz McLarna, kjer obljubljajo, da bodo imeli do leta 2022 na trgu kar 15 različnih modelov, med njimi polovico hibridov. Sliši se kot zelo resna napoved vojne Ferrariju, Lamborghiniju in podobnim znamkam ... 

Dvosedi 720S se oblikovno podreja aktualnim pravilom znamke, a z očitno evolucijo dizajna, ki še bolj poudarja aerodinamičnost in pritisk k tlom pri visokih hitrostih. Sprednje in zadnje obese so tipa "double wishbone" in so bili izdatno predrugačene od predhodnika ter tudi precej olajšane mase.

Konstrukcija je izredno lahka, saj avto po zaslugi izdatne količine ogljikovih vlaken in aluminija tehta manj kot 1.300 kilogramov, kar je za slabih 20 kilogramov manj od predhodnika. Izredno trdna konstrukcija je omogočila zelo ozek A stebriček, medtem ko je B-stebriček potisnjen daleč nazaj, kar vse govori v prid preglednosti iz avta. Pri avtu ni nič oblikovano naključno, tako so odprtine tik ob LED lučeh namenjene pretoku zraka za hlajenje oljnega sistema in za prezračevanja potniške kabine. Zadaj je značilen izredno tanek podpis LED svetil.

Namesto 3,8-litrskega motorja V8 je tam zadaj sedaj vzdolžno umeščeno štirilitrsko bi-turbo srce, ki na zadnji kolesni par prenaša kar 530 kW (720 KM), kar je precej nad tistim, kar nudita lamborghini huracan ali ferrari 488 GTB. Navora je 770 Nm.  Motor, pri katerem je novih kar 41 odstotkov sestavnih delov, je vpet znatno nižje kot v predhodniku, kar vpliva na nižje težišče in boljšo aerodinamiko. Pri zaviranju pomaga zadnje krilo, ki se tudi sicer aktivno prilagaja dirkaški vožnji skozi zavoje in po ravnini.

Med izzivi, ki so si jih zadali inženirji, je tudi želja, da bi 720S lahko enako dobro obvladali tako manj vešči lastniki kot profesionalni dirkači. Za zabavo so dodali vse bolj modno "drift funkcijo", ki omogoča enostavno spodnašanje zadka, a hkratno nadzorovanje avta, da ne uide iz vajeti.

Zmogljivosti so huronske - stotico 720S "podere" že po 2,8 sekunde, 200 km/h pade po 7,8 sekunde, najvišja hitrost pa je kar 341 km/h. Vse skupaj so podkrepili z načrtno izpiljenim zvokom iz izpušnih cevi. 

Notranjost je športno dirkaška, prečiščen kokpit je obdan v prestižne materijale, veliko je dodatnih opcij.

Računajo, da bodo na leto izdelali 4.500 mclarnov 720S, kar je zelo lepa številka. 

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.