Med dirkače za 30.000 evrov

Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Citroën je objavil cene dirkaškega modela DS3 racing, ki ga bo od 1. septembra 2010 moč naročiti po ceni od 29.990 evrov naprej. Prvi kupci bodo ključe prejeli konec leta.
Oglej si celoten članek

Inženirji ekipe Citroën Racing so si prisvojili avtomobil citroën DS3 in ga preoblikovali v skladu s podobo, ki pritiče oddelku dirkalnih avtomobilov pri znamki Citroën. To zagotavlja vznemirjenje in dinamičnost, saj je Citroën osvojil že pet naslovov svetovnega prvaka v rallyu WRC v kategoriji konstruktorji in šest naslovov v kategoriji voznik in sovoznik, ki sta jih osvojila Sébastien Loeb in Daniel Elena.

Izvedenka racing je zasnovana na osnovi izvedenke citroën DS3 (sport chic) najvišje stopnje opremljenosti, s katero kaže svojo športno usmerjenost in ekskluzivnost. Tako premore elementi iz karbona in posebno dodatno opremo, ki izhaja s področja avtomobilističnih tekmovanj. Nove so tudi nastavitve 1,6-litrskega motorja, ki razvije moč 148 kW/202 KM, 1000 metrov pa z mesta prevozi v 26,5 sekunde. Predmet izredno natančne obdelave so bile tudi podvozje in preme .

DS3 racing v dolžino meri 3,96 m in povzema stilske značilnosti standardnega modela DS3, od katerega se razlikuje po dirkalnih atributih, kot so zračni difuzor, kromirana dvojna izhodna izpušna cev ter končna obdelava številnih karoserijskih elementov iz karbona (zračni difuzor, poltoga letev prednjega odbijača, obroba pragov, zaščitne obloge blatnikov ...). Ppremljen je z velikimi 18-palčnimi kolesi, z originalnim dizajnom, ki na voljo v dveh barvah, črni onyx z oranžno streho ali beli Banquise s sivo streho. Nalepke za osebno prilagajanje še bolj poudarijo njegov športen značaj.

Tudi potniškemu prostoru je povzet po modelu DS3. Zunanje barve in karbon so povzeti tudi na številnih delih notranjih oblog kot na primer na osrednjem čelnem delu armaturne plošče, na okrasnem elementu volanskega obroča in na nosilcih ščitnika instrumentne plošče. Ekskluzivnost avtomobila izkazuje podpis citroën racing na hrbtni strani naslonjal prednjih sedežev in na identifikacijski ploščici na oblogi strehe.

Še bolj temperamenten motor
Inženirjem je uspelo povečati moč 1,6-litrskega motorja THP 150 s 115 kW/156 KM na 148 kW/202 KM. Radodarnejši je tudi navor. Z 240 Nm se je povečal na 275 Nm, kar pomeni skoraj 15 odsotno povečanje, in je na voljo v širokem območju števila vrtljajev, zato zagotavlja prožnost in ugodje v vožnji.

Podvozje naklonjeno užitku v vožnji
Podvozje in preme avtomobila so bili predmet natančnih nastavitev. Temeljito delo, opravljeno na vzmetenju s posebnimi nastavitvami amortizerjev in razširitev koloteka spredaj in zadaj za 30 mm, so pripomogli, da se avtomobil trdno drži ceste. Za 15 mm je znižano tudi podvozje. Vse naštete spremembe korenito vplivajo na lego avtomobila na cesti. Športnemu značaju avtomobila je prilagojen natančnejši krmilni mehanizem, zavorni sistem pa ima spredaj zavorni sedli s po 4 bati in posebna zavorna koluta.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.