Mercedes 4x4 na kvadrat

Foto: Mercedes-Benz Mercedes G500 4x4² Foto: Mercedes-Benz Mercedes G500 4x4² Foto: Mercedes-Benz Mercedes G500 4x4² Foto: Mercedes-Benz Mercedes G500 4x4² Foto: Mercedes-Benz Mercedes G500 4x4² Foto: Mercedes-Benz Mercedes G500 4x4² Foto: Mercedes-Benz Mercedes G500 4x4² Foto: Mercedes-Benz Mercedes G500 4x4² Foto: Mercedes-Benz Mercedes G500 4x4² Foto: Mercedes-Benz Mercedes G500 4x4² Foto: Mercedes-Benz Mercedes G500 4x4²
Pri Mercedesu so zapisali, da je lahko le razred G boljši od razreda G. V Ženevi bodo zato predstavili prav poseben koncept merceses G500 4x4², kar v prevodu pomeni "štirikolesni pogon na kvadrat".
Oglej si celoten članek

Gre za pomanjšano različico še bolj ekstremnega mercedesa G63 AMG 6x6.

Osnovni recept je bil preporost: 6x6 modelu odvzeti eno os, torej dve kolesi velikosti 22 palcev (325/55) in jih kombinirati z novo šasijo, ki je od tal oddaljena 450 milimetrov. Pod motorni pokrov so dodali 4,0-litrski osemvlajni twint turbo motor z 310 kilovatov moči (422 KM), ki jo razvije pri 5.350 vrtljajih v minuti, ob navoru 610 Nm med 2.250 in 4.700 vrtljaj v minuti. Moč se na vsa kolesa prenaša s pomočjo sedemstopenjskega samodejnega 7G-tronic menjalnika.

Klju temu, da so v vozilo vgradili tudi ogljikova vlakna, vozilo še vedno tehta 2.980 kilogramov, kar pa ne pomeni, da se ne premika hitro. Pospešek z mirovanja do 100 km/h je 6,5 sekunde, najvišja hitrost je 210 km/h.


Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.