Mercedes izboljšal kangooja in ponudil citana

Foto: SAA Mercedes-Benz Citan Foto: SAA Mercedes-Benz Citan Foto: SAA Mercedes-Benz Citan Foto: SAA Mercedes-Benz Citan Foto: SAA Mercedes-Benz Citan Foto: SAA Mercedes-Benz Citan Foto: SAA Mercedes-Benz Citan Foto: SAA Mercedes-Benz Citan Foto: SAA Mercedes-Benz Citan Foto: SAA Mercedes-Benz Citan Foto: SAA Mercedes-Benz Citan Foto: SAA Mercedes-Benz Citan Foto: SAA Mercedes-Benz Citan Foto: SAA Mercedes-Benz Citan Foto: SAA Mercedes-Benz Citan Foto: SAA Mercedes-Benz Citan Foto: SAA Mercedes-Benz Citan Foto: SAA Mercedes-Benz Citan Foto: SAA Mercedes-Benz Citan Foto: SAA Mercedes-Benz Citan Foto: SAA Mercedes-Benz Citan Foto: SAA Mercedes-Benz Citan
Mercedes-Benz je tudi k nam pripeljal svojega novega člana, ki je prvi plod sodelovanja z Renaultom. Citan je izdelan na osnovi kangooja, a z izboljšavami udobja in motorjev. Cene za furgon se začnejo pri 15.480 evrih.
Oglej si celoten članek

Mercedes želi s citanom dopolniti produktno paleto pri lahkih komercialnih vozilih, kjer so imeli do zdaj v ponudbi le večja modela sprinter in vito.

Trg lahkih gospodarskih vozil je pri nas v dveh tretjinah zastopan s prodajo za družinske namene, tretjino modelov v komercialne namene. Mercedes želi s citanom obrniti trend, zato v prvi vrsti ciljajo na mala podjetja in obrtnike ter flotne kupce. Prepričati jih želijo z novo vsebino, ki je pri citanu drugačna kot pri kangooju in drugih konkurenčnih vozilih.

Spominja na razred A

Foto: SAA Mercedes-Benz Citan V primerjavi s kangoojem je oblikovno najbolj spremenjen nos vozila, ki spominja na novo generacijo razreda A, medtem ko je na boku in zadku podoba precej bolj znana. Tudi znotraj ostajajo nekateri tipični kangoojevi elementi, vseeno pa je delovno mesto prevetreno z novimi stikali in drugačno podobo. Pri Mercedesu višjo ceno v primerjavi z Renaultovim bratom opravičujejo z izboljšavami na vozilu, nižjimi stroški obratovanja, dinamični vožnji in varnostni opremi.

Že v serijski opremi je tako šest zračnih blazin in zaves, ter sistem ESC, udobje pa so izboljšali z dodatnimi izolacijskimi materiali. Motorji so Renaultovi, a so jih z novo elektroniko in še nekaterimi drugimi ukrepi prilagodili Mercedsovim standardom.

Trije dizli in bencinar

Kupcem so na voljo štiri motorne različice, tri 1,5-litrske dizelske in ena 1,2-litrska bencinska. Bencinar (84 kW/114 KM) in najmočnejši dizel (81 kW/110 KM) sta kombinirana s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, pri nas bosta na voljo šele maja prihodnje leto, že zdaj pa sta v prodaji šibkejša dizla (55 kW/75 KM in 66 kW/90 KM), ki sta kombinirana s petstopenjskim ročnim menjalnikom. Vozilo je dobavljivo tudi v različici BlueEFFICIENCY, ki vključuje funkcijo stop/start, nizkokotalne pnevmatike, napredno upravljanje z akumulatorjem, citan pa se z normirano porabo 4,3 litra na 100 prevoženih kilometrov hvali kot najbolj varčno vozilo v svojem razredu.

Foto: SAA Mercedes-Benz Citan Na izbiro so tri dolžine in tri karoserijske različice, tovorna, potniško-tovorna in potniška. Cene pa se pričnejo pri 15,480 evrih, kolikor je treba odšteti za furgon z najšibkejšim 1,5-litrskim dizelskim agregatom z 55 kilovati (75 KM) moči. Cene za osebno različico z bencinskim motorjem se začnejo pri 18.480 evrih, najšibkejši dizel je 120 evrov dražji.

Prihodnje leto naj bi po slovenskih cestah vozilo okoli 50 citanov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.