Mercedes presenetil z dosegom električnega vita

Foto: Mercedes-Benz Mercedes benz vito in eVito Foto: Mercedes-Benz Mercedes benz vito in eVito Foto: Mercedes-Benz Mercedes benz vito in eVito Foto: Mercedes-Benz Mercedes benz vito in eVito Foto: Mercedes-Benz Mercedes benz vito in eVito Foto: Mercedes-Benz Mercedes benz vito in eVito Foto: Mercedes-Benz Mercedes benz vito in eVito Foto: Mercedes-Benz Mercedes benz vito in eVito Foto: Mercedes-Benz Mercedes benz vito in eVito Foto: Mercedes-Benz Mercedes benz vito in eVito Foto: Mercedes-Benz Mercedes benz vito in eVito Foto: Mercedes-Benz Mercedes benz vito in eVito Foto: Mercedes-Benz Mercedes benz vito in eVito Foto: Mercedes-Benz Mercedes benz vito in eVito Foto: Mercedes-Benz Mercedes benz vito in eVito Foto: Mercedes-Benz Mercedes benz vito in eVito
Mercedes je na virtualni tiskovni konferenci predstavil pomembno novost na področju lahkih gospodarskih vozil, novi vito in evito, s katero se obetajo velike spremembe na področju LGV programa.
Oglej si celoten članek

Mercedes-Benz je prvega vita prikazal že leta 1996. Mercedes je prenovil tretjo generacijo, najbolj pomembna novost pa je 100-odstotno električni eVito.

Foto: Mercedes-Benz Mercedes benz vito in eVito

DOSTAVNIKI MAN predstavil TGE in začel boj na trgu dostavnikov

Zunanje spremembe več ali manj zajemajo novo sprednjo masko. Večje spremembe so v kabini, kjer je najbolj pomembna novost 7-palčni zaslon občutljiv na dotik, nove so prevleke sedežev, drugačne so odprtine za zračenje, ki so zdaj oblike letalskih turbin, multimedija podpira sistema android auto in apple carplay, opcijsko bodo na voljo novi paketi. 

Foto: Mercedes-Benz Mercedes benz vito in eVito

Avto Dostavniki se vozijo na katastrofalnih gumah

Dodali so nov, lahki pod iz plastike, ki je manj občutljiv na prevoz trdih predmetov, pri Mercedesu pa pravijo, da so z njim povečali nosilnost. Na področju varnosti je nov sistem za samodejno zaviranje v sili. Prvič je vito opremljen tudi s pametnim tempomatom za ohranjanje varnostne razdalje distronic. Vito ima po novem tudi digitalno vzvratno ogledalo z visokoločljivostnim LCD zaslonom, ki omogoča neoviran pogled za kombijem in ga lahko s pritiskom na stikalo spremenite iz digitalnega v analognega.

Foto: Mercedes-Benz Mercedes benz vito in eVito

Plusi in minusi Je lahko dostavnik sploh dinamičen?

Pod motornim pokrovom so različno zmogljivi 1,7- in 2,0-litrski štirivaljni dizelski motorji iz družin OM 622 in OM 654 z močjo od 75 kW (102 KM) in 270 Nm navora do 176 kW (239 KM) in 500 Nm navora. Vstopni motorji so opremljeni s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, na voljo je tudi devetstopenjski samodejni menjalnik. Vozilo standardno prihaja s pogonom na zadnji kolesi, možen je tudi pogon na vsa štiri kolesa.

Foto: Mercedes-Benz Mercedes benz vito in eVito

Slovenija AMZS test zimskih gum za kombilimuzine in dostavnike

Seveda so na voljo različne medosne razdalje, s 3,2 in 3,44 metra in različne dolžine 4,89 metra, 5,14 metra in 5,37 metra. 
Najbolj pomembna novica je električni eVito z elektromotorjem z močjo 150 kW (204 KM), ki z enim polnjenjem baterij s kapaciteto 90 kWh prevozi razdaljo 421 kilometrov.

Foto: Mercedes-Benz Mercedes benz vito in eVito

Mercedes-Benz vito bo na evropskem trgu na voljo od 1. aprila.
 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 17:06 12. April 2020.

    Če bi koštal pod 50.000 bi razmišlu o nakupu

  • 12:12 12. Marec 2020.

    stromr stabo se nestrinjam

  • 10:04 12. Marec 2020.

    če ni 1000km, se nimamo kaj meniti

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.