Mercedes rekordno leto pri nas začinil s C coupejem

Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz C coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz C coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz C coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz C coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz C coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz C coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz C coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz C coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz C coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz C coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz C coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz C coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz C coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz C coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz C coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz C coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz C coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz C coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz C coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz C coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz C coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz C coupe Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz C coupe
Mercedes razreda C se je že dodobra uveljavil z limuzino in karavanom, tretja različica je C coupe, prihodnje leto sledi še C cabriolet. C coupe prinaša nove oblikovalske poteze in cene med 34 tisoč in 102 tisoč evri, kolikor stane zverinski C coupe C63 AMG S.
Oglej si celoten članek

Leto 2015 je bilo za znamko Mercedes-Benz eno prelomnih, tako globalno, kot tudi v Sloveniji. Pri nas so po letu 2008 prvič spet prodali več kot 1.000 vozil. 1.050 razkriva Andrej Bergant, direktor prodaje osebnih vozil Mercedes-Benz in dodal, da jim je to uspelo brez enodnevnih registracij, kar je pomembno predvsem zaradi utrjevanja maloprodajne mreže, ki je ključna za zaupanje strank in kakovostne storitve.

Pri Mercedesu že skoraj 50 odstotkov prodaje predstavljajo mali modeli, A, B, CLA, GLA, nato pa sledijo limuzine. C coupe bo zelo nišen model, prodaja pa bo zelo podobna predhodniku, torej med 20 in 30 avtombilov na leto, ocenjujejo pri slovenskem uvozniku. Je pa to zelo pomemben model za utrjevanje ugleda znamke, ki je znana tudi po seksipilnosti - in seksipilen C coupe zagotovo je. Ne pravijo mu za stonj baby S, na katerega spominjajo zadnji žarometi, ki smo jih spoznali tudi na velikem športnem terencu GLE coupeju.

Baby S

Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz C coupe V primerjavi z limuzinskim C-jem je coupe za 1,7 centimetra daljši in 1,5 centimeta nižji, tudi na račun serijsko znižanega podvozja (pri limuzini je to del opcijske opreme). Daljša je tudi medosna razdalja, zato je prostora v notranjosti za ramena in noge več, na zadnji klopi ga je za glavne in kupejevske strehe razmuljivo manj, še posebej, če z liste doplačil kupec izbere panoramsko sončno streho.

Nos z diamantno masko sicer spominja na model CLA, za polna LED svetila je treba doplačati. Tudi prek kupejevske strehe in proti zadku je dvovratnik vse bolj podoben S-coupeju. Zadaj so prav tako nameščena markantna vodoravna LED svetila, zanimiv je detajl integriranega spojlerja.

Zna peljati sam

Znotraj pa vseeno ne gre pričakovati armaturne plošče, sestavljene iz ekranov, kot pri S-coupeju. Novinec je glede tega precej podoben klasični C limuzini, kar pa ne pomeni, da so varčevali pri materialih in naprednih rešitvah. Prisoten je športni pridih. Drsna plošča, ki smo jo že dodobra spoznali v mercedesih s črko C in modelih višje po abecedi, prepoznava tudi prstne geste, črke, številke in posebne znake.

Pri znamki v spremnem besedilu navajajo dolg seznam različnih varnostnih pripomočkov, ki smo jih že vajeni iz C-ja, in po zaslugi katerih je C-coupe nedvomno eden najvarnejših avtomobilov na svetu. Velja omeniti polavtomatskega pilota, ki deluje vse do hitrosti 130 km/h in sledi prednjim vozilom, četudi ne obstaja obcestnih oznak.

Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz C coupe

Tudi zračno vzmetenje

Tu je še prvič v tem velikostnem razredu kupejev markantno airmatic zračno vzmetenje z aktivnim uravnavanjem blaženja. S kontrolnikom dynamic select lahko voznik izbira med petimi različnimi voznimi programi (eco, komfort, sport, sport+ in individual). V pomoč je lahko tudi aktivni parkirni asistent, 360-stopinjska kamera, HUD zaslon ... Možnost personalizacije avtomobila s pomočjo različnih paketov in še dolgim seznamom ostalih dodatkov je prav tako "standard".

Štirivaljniki v družbi osemlajnikov

Na ceniku najdete dva dizelska (CDI oznako zamenjuje črka d) in štiri bencinske prisilno polnjene štirivaljne motorje, češnja na vrhu torte sta modela AMG z vgrajenima osemvaljima motorjema. C 220d premore 2,2-litrski motor z 125 kilovatov moči (170 KM) in je kombiniran s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, C 250d pa 2,2-litrski motor, 150 kilovatov moči (204 KM) in devetstopenjski 9G-tronic samodejni menjalnik.

Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz C coupe Na bencinski strani ima C 180 1,6-litrski motor z 115 kilovato moči (156 KM) in ima tako kot 2,0-litrski motor z oznako C 200 z 135 kilovatov moči (184 KM) šeststopenjski ročni menjalnik. V C 250 in C 300 je dvolitrski motor in sedemstopenjski 7G-tronic plus samodejni menjalnik. Prvi ima moč 155 kilovatov (211 KM), drugi pa 180 kilovatov (245 KM).

AMG C63 ima vgrajen V8 z 350 kilovatov moči (476 KM), AMG C63 S pa ima vgrajen najmočnejši V8 motor v svojem razredu z 375 kilovatov moči (510 KM). 4,0-litrska motorja v obeh AMG modelih sta kombinirana z AMG speedshift MCT 7G-tronic samodejnim športnim menjalnikom.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.