Mini coupe za največ adrenalina

Foto: Andrej Leban mini coupe Foto: Andrej Leban mini coupe Foto: Andrej Leban mini coupe Foto: Andrej Leban mini coupe Foto: Andrej Leban mini coupe Foto: Andrej Leban mini coupe Foto: Andrej Leban mini coupe Foto: Andrej Leban mini coupe Foto: Andrej Leban mini coupe Foto: Andrej Leban mini coupe Foto: Andrej Leban mini coupe Foto: Andrej Leban mini coupe Foto: Andrej Leban mini coupe
Mini coupe. Prvi dvosedežnik iz družine je po prepričanju tovarne tudi najbolj športen.
Oglej si celoten članek

Peti član družine mini je že pripeljal tudi k nam. Bo pa mini coupeju prihodnje leto sledila še različica roadstar, ki bo preprosto povedano coupe brez strehe.

Komu je namenjen

S 3,7 metra dolgim coupejem v Sloveniji ne nameravajo podirati prodajnih rekordov, tostran Alp bo namenjen predvsem utrjevanju ugleda znamke. Zanimivo je, da z njim ciljajo predvsem na moško publiko,  jasno, da na takšno brez otrok in z veliko želje po izstopanju iz meglene vsakdanjosti, ki smo je deležni te dni.

Mini coupe od ustaljenih oblikovnih vzorcev tovarne izstopa ravno toliko, da je še vedno mini in da je dovolj izviren. Prednji in zadnji del ter bok vozila so praktično nespremenjeni. Bolj položno pa je vetrobransko steklo, medtem ko je glavni element opaznosti streha v obliki čelade, na katero je poveznjena dokaj nizko in s stopničastim elementom nad zadkom. A v notranjosti ni strahu, da bi z glavo udarjali v streho, saj je strop oblikovan tako, da je prostora za betice dovolj. Dodan je še spojler, ki se dvigne pri hitrosti 80 km/h, seveda pa lahko voznik z njim paradira tudi pri nižjih. Streha se barvno še vedno razlikuje od karoserije, dodatno jo je mogoče olepšati še s športnimi črtami.

Delovni prostor je tipičen za tovarno, z velikim okroglim prikazovalnikom na sredini armaturne plošče, na katerem se izpisujejo tudi podatki zmogljivega sistema infotainment. Za sedežema je zasilni prostor za butične nakupovalne vrečkice, precej več prostora pa je zaradi manka dveh sedežev v prtljažniku, ki pogoltne za tovarno neobičajnih 280 litrov prtljage.

Vrh ponuja JCW

Motorji so štirje, saj sta odpadli najšibkejša bencinska in dizelska različica iz drugih modelov. Vstopnega cooperja coupeja poganja 90-kilovatni (122 KM) 1,6-litrski bencinar, stopnico višje je cooper S coupe s 134 kW (184 KM), najvišje pa john cooper works (JCW) s 155 kW (211 KM) in pospeškom 6,4 sekunde. Vsi bencinarji so 1,6-litrski, medtem ko je v cooper SD coupe vgrajen 2,0-litrski dizel s 105 kW (143 KM) moči.

Prvi kilometri s coupejem v različici cooper S so potrdili obljube, da ga zaznamuje tesno ob tla prilepljeno podvozje z zelo neposrednim volanom.

21.350 evrov je najmanj, kolikor je potrebno odšteti za cooperja coupeja, cooper S je dražji za 4.300 evrov, JCW pa je ocenjen na 32.450 evrov. Dizel je postavljen nad oba bencinska cooperja, in sicer pri ceni 26.750 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.