Kot že v primeru modelov colt in ASX se je tesno naslonil na partnerstvo z Renaultom.
Ime grandis ostaja v spominu nekoliko starejših ljubiteljev avtomobilizma kot eden najbolj nenavadnih in dinamičnih enoprostorcev z začetka stoletja. Tokrat pa so ime izkoristili za svojega novega kompaktnega suva v evropski ponudbi, ki je postavljen med manjšega ASX in večjega outlanderja.
Grandis v dolžino meri 4,41 metra, v višino pa 1,58 metra, poudarek pa je na notranji prostornosti in prilagodljivosti.
Od zunaj vsaj spredaj kar dobro prekriva ožje sorodstvo s francoskim izvirnikom, oblikovalci japonske znamke so mu nadeli Mitsubishijev značilni 'ščit'. Na bokih in zadku pa so ubrali podoben pristop kot že pri ASX in coltu - zakaj popravljati, česar ni treba popravljati. Platišča merijo med 17 in 19 palci, barv je pet.
Grandisu ne gre očitati, da se je izneveril imenu. Notranjost želi ponuditi veliko prostora za potnike in prtljago. Ima drsno zadnjo klopjo, ki omogoča do 160 mm pomika za več prostora za noge ali prtljago. Prtljažnik v osnovi ponuja 434 litrov prostornine, ob podrtih sedežih pa do 1.455 litrov. Električna vrata prtljažnika omogočajo štiri načine odpiranja, tudi z zamahom noge.
Pogonski sklopi: MHEV in HEV
Na voljo sta dva elektrificirana pogona: blagi hibrid (MHEV) z 1,3-litrskim turbobencinskim motorjem (103 kW) in možnostjo ročnega ali samodejnega menjalnika (7-stopenjski DCT) ter polni hibrid (HEV) z 1,8-litrskim motorjem, dvema elektromotorjema in skupno močjo 115 kW.
Polni hibrid omogoča do 80 odstotkov mestne vožnje v popolnoma električnem načinu ter pospešek 0–100 km/h v 8,5 sekunde.
Digitalizacija in Google vgrajen
Grandis je opremljen z 10,4-palčnim navpičnim zaslonom, voznikov zaslon pa meri 7 ali 10 palcev. Tako kot v Renaultovo sorodstvo ima vgrajen Googlov OS s storitvami, kot so Google Zemljevidi, Assistant, Play ... Na tej osnovi ponuja zelo veliko možnosti glede nadgradenj in prilagajanj, predvsem pa delovanja v skladu z uporabnikovimi navadami.
Med opcijami v ponudbi bo tudi vrhunsko ozvočenje Harman Kardon z močjo 410 W in 10-kanalno zvočno konfiguracijo, vključno s subwooferjem v prtljažniku.
Omeniti velja tudi strešno steklo, ki je elektrokromatsko in se zatemni na dotik gumba.
Napredni asistenčni sistemi
Grandis vključuje do 20 ADAS sistemov, med bolj zanimivimi so gotovo MI-PILOT (kombinacija aktivnega tempomata in asistenta za ohranjanje voznega pasu), 360-stopinjski pogled kamer, samodejno zaviranje pri vzvratni vožnji, pomoč pri vožnji po avtocesti, ...
Nivoji opreme so štirje, nadgrajujejo se glede uproabljenih materialov in funkcij. Na vse skupaj Mitsubishi nudi jamstvo 8 let ali do 160.000 kilometrov. Proizvodnja se začne konec leta 2025 v tovarni Renault v Španiji, pri nas ga lahko pričakujemo v prvih mesecih leta 2026.