Mokka po prenovi prvi Oplov model z oznako X

Foto: Saša Despot Opel Foto: Saša Despot Opel Foto: Saša Despot Opel Foto: Saša Despot Opel Foto: Saša Despot Opel Foto: Saša Despot Opel Foto: Saša Despot Opel Foto: Saša Despot Opel Foto: Saša Despot Opel Foto: Saša Despot Opel Foto: Saša Despot Opel Foto: Saša Despot Opel Foto: Saša Despot Opel
Še dobro se spomnim mednarodne predstavitve in prve vožnje z opel mokko konec leta 2012 na severu Nemčije. Takrat so se križanci šele dobro razvijali. Nekateri so takrat dejali, da iz te "moke" ne bo kruha. Opel ga je "spekel" veliko. Tudi v Sloveniji. Do danes jo je za svojo izbralo 2.000 Slovencev in Slovenk. Nova prinaša novo črko v imenu in veliko nove napredne tehnologije.
Oglej si celoten članek

Mokka X je avto, ki je aktivno pomagal graditi pomemben segment evropskega avtomobilskega trga – manjših športnih avtomobilov s terenskim karakterjem, po domače vozil z oznako SUV.

Od leta 2012 do lani je razred zrasel za skoraj 300 odstotkov, torej za trikrat. Danes praktično ni več avtomobilskega proizvajalca, ki v svoji modelni paleti ne bi imel tovrstnega suva.

V veliki meri je k rasti in priljubljenosti segmenta pripomogla prav mokka, saj so jih pri Oplu prodali že preko 600.000. Opel je namreč med prvimi predstavil produkt v tem razredu. Danes je to eden najbolj konkurenčnih avto segmentov, ki še naprej raste.

Večina prvič z Oplovimi ključi v rokah

Pri Oplu radi poudarjajo, da je značilno za mokko to, da so večji del kupcev pridobili iz konkurenčnih znamk. Za velik del njih je mokka prvi opel s katerim so se srečali, oziroma ga uvrstili v svojo izbiro. Še več, mokka je pri velikem številu strank edini avto, petina od vseh kupcev mokke pa ima otroke.

X bodo vsi športni terenci in križanci

Foto: Saša Despot Opel Mokka kot prva uvaja črko X ob imenu modela, ki bo v prihodnje nakazovala na športne (SUV) in mestne terence (crossover) znamke Opel. Med drugim naj bi bila tudi nova meriva bolj podobna križancem.

Ob prenovi so mokki namenili novo Oplovo oblikovalsko filozofijo - prednja maska je v obliki krila, posebnost je grafika LED žarometov z izrazitim dvojnim krilatim motivom dnevnih luči. Za dopolnitev poskrbi dvojno krilo zadnjih luči, ki tudi svetijo v 3D tehniki.

Nova potovalna kabina

V notranjosti je ključni element armaturna plošča, povzeta po novi opel astri. Na sredini je 7- ali 8-palčni zaslon na dotik sistema infotainment nove generacije. Z upravljanjem funkcij prek zaslona na dotik so omogočili opustitev številnih tipk in krmilnikov. Novost so ergonosmki sedeži z oznako AGR - to pomeni, da so certificirani s strani ortopedov. Novost je tudi sistem "keyless entry", kar pomeni, da lahko v vozilo vstopimo brez ključa v roki (dovolj je, da ga imamo v žepu ali torbici), brez ključa vstopanje tudi zaženemo vozilo.

Foto: Saša Despot Opel Mokka X je dobila tudi novi sistem prilagodljivih led žarometov, ki vključuje devet različnih funkcij, med katerimi so tudi osvetlitev v mestu, na podeželskih cestah, osvetlitev ovinka in odcepa, turistični način za potovanja v Veliko Britanijo oz. države, v katerih promet poteka po levem voznem pasu, ter funkciji za osvetlitev pri parkiranju in v primeru ustavljenega vozila – ta pri čakanju pred semaforjem vključi varčni način.

Na voljo je tudi izboljšana naprej usmerjena kamera opel eye, ki omogoča prepoznavanje prometnih znakov, opozorilo na razdaljo sledenja (FDI) z naprej usmerjeno kamero stalno spremlja razdaljo do drugih vozil, opozorilo na nevarnost naleta pa voznika zdaj opozori tudi z odsevom prikaza led.

Slovenci na leto pokupijo 600 opel mokk

Novost je 1,4-litrski turbomotor z neposrednim vbrizgom, ki je bil pred tem premierno predstavljen v novi astri. Na voljo je v različici s 110 kilovatov moči (150 KM) in sistemom Start/Stop, šeststopenjski avtomatski menjalnik pa moč prenaša prilagodljivemu štirikolesnemu pogonu.

Foto: Saša Despot Opel Štirikolesni pogon z elektromagnetno večlamelno sklopko na suhem cestišču deluje izključno s pogonom na prednji kolesi, štirikolesni pogon se za krajši čas vključi samo pri zagonu motorja. Glede na pogoje sistem prerazporeja pogonsko moč. Spekter uravnavanja sega od 100-odstotnega prednjega pogona do največje porazdelitve navora s 50 odstotki na prednji in zadnji osi na mokrih in zasneženih cestah.

Moč bencinskih motorjev je od 85 do 112 kilovatov, dizelskih pa od 81 do 100 kilovatov. Na izbiro so trije paketi opreme. Vstopni model je z vključenim prihrankom v višini 1.700 evrov na voljo za 17.450 evrov. Primerljivi dizel nakup podraži za 2.550 evrov, avtomatski menjalnik za 1.300 evrov in štirikolesni pogon za 2.000 evrov.

Opel bo v Sloveniji letos prodal 600 modelov mokka, za naslednje leto je predvidena še za 50 modelov večja prodaja.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.