Najbolje prodajani hyundai nared tudi pri nas

Foto: Saša Despot Hyundai Tucson Foto: Saša Despot Hyundai Tucson Foto: Saša Despot Hyundai Tucson Foto: Saša Despot Hyundai Tucson Foto: Saša Despot Hyundai Tucson Foto: Saša Despot Hyundai Tucson Foto: Saša Despot Hyundai Tucson Foto: Saša Despot Hyundai Tucson Foto: Saša Despot Hyundai Tucson Foto: Saša Despot Hyundai Tucson Foto: Saša Despot Hyundai Tucson Foto: Saša Despot Hyundai Tucson Foto: Saša Despot Hyundai Tucson Foto: Saša Despot Hyundai Tucson Foto: Saša Despot Hyundai Tucson
Na slovenske ceste je zapeljal SUV, ki je uvozniku poleti dela sladke skrbi.
Oglej si celoten članek

SUV mrzlica že dolgo trese tudi korejskega velikana Hyundaia. Pri nas je že v začetku poletja pošla zaloga športnega terenca tucsona, tako, da so morali pri slovenskem uvozniku začeti celo predčasno dobavljati dodobra prenovljenega suva.

Hyundaiev paradni konj, v Sloveniji so jih od leta 2015 naprej prodali skoraj 4.000, ima spremenjeno kaskadno masko, spredaj in zadaj je viden nov pogled zaradi drugačne LED svetlobe dnevnih svetil, žarometi sicer svetijo v polni LED svetlobi. Spremenili so odbijače, zadaj sta dve izpušni cevi, nova so prtljažna vrata, dodali pa so nekaj novih opcij platišč, ki se raztezajo do 19 palcev (18-palčna so povsem nova), po novem je možno izbirati med 11 barvami karoserije.

uradno Hyundai ix35 je mrtev, živel tucson

Vozilo, ki je bilo v celoti razvito v Evropi, je več novosti doživelo v notranjosti, kjer so nekoliko osvežili materiale, glavna novost pa je povsem nova armaturna plošča z novim infozabavnim sistemom na samostoječem zaslonu na sredini armatuke s sedmimi palci premera, osempalčni prinaša tudi navigacijo, 3D grafiko in brezplačno funkcijo live, ki med drugim opozarja tudi na spremembo vremena. Že standardno omogoča povezovanje s pametnimi telefoni, notri sta dva USB priključka, telefone je možno polniti brez žice.

ix35 je zgodovina Hyundai pri novem tucsonu unovčil 15 let izkušenj

Precej so dodali tudi pri asistenčnih sistemih, tako bo prepoznaval pešce, kamere ponujajo pogled z vseh strani, radarski tempomat deluje po sistemu stop&go, kar pomeni, da vozilo ohranja varnostno razdaljo, sam zavira in tudi spelje. Ima tudi vse ostale pripomočke kot opozorilo za nenamerno prehajanje pasu. Za udobje sledijo posodobljeni sedeži s funkcijo gretja in hlajenja, nove so barve oblazinjenja, tudi obloga stropa je na izbiro v dveh barvah.

Foto: Saša Despot Hyundai Tuscon

Avto Hyundai tucson: Kralj je mrtev, naj živi kralj

Od zdaj ga lahko poganjata dva dizelska in dva bencinska agregata, prav vsi pa so lažji in zadostujejo najnovejšim emisijskim standardom, okoli katerih je bilo v zadnjih mesecih toliko govora. Z usmeritvami Hyundaija, postati prepoznaven tudi po hibridih in električnih vozilih, je tucson prvi Hyundai, ki je na voljo tudi kot mehki hibrid, pri katerem bo za pogon skrbel tudi elektromotor z napetostjo 48 V. Pri Hyundaiju pojasnjujejo, da tu ne gre za električno vožnjo, ampak bolj kot pomoč pri speljevanju, pospeševanju in vožnji v klanec, kar naj bi se poznalo tudi v vozni dinamiki. Mehki hibrid (doda 12 kilovatov moči) naj bi bil prihodnje leto na voljo tudi v kombinaciji z 1,6-litrskim motorjem.

Foto: Saša Despot Hyundai Tuscon

Opla Zakaj imajo Slovenci hyundai tucsona raje od VW tiguana?

Na bencinski strani se ponudba začne z 1,6-litrskim GDI motorjem, ki je na voljo s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in razvije 97 kW (132 KM), medtem ko agregat T-GDI z enako prostornino ponuja 130 kW (177 KM) ter izbiro 6-stopenjskega ročnega ali 7-stopenjskega robotiziranega menjalnika z dvojno sklopko. Slednji je lahko na voljo tako z dvokolesnim kot štirikolesnim pogonom. 
Na dizelski strani se cenik začne pri povsem novem 1.6-litrskem motorju, ki je na voljo v dveh izvedenkah. Šibkejša razvije 85 kW (116 KM), močnejša pa 100 kW (136 KM). Obe izvedenki sta na voljo s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in pogonom na prednji kolesi, močnejšo pa si je mogoče omisliti tudi v kombinaciji s 7-stopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko ter Hyundaijevim štirikolesnim pogonom HTRAC.

Foto: Saša Despot Hyundai Tuscon

Najmočnejšo motorno izbiro predstavlja 2,0-litrski dizelski agregat, ki razvije 136 kW (185 KM) in je serijsko združen s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, opcijsko pa z novim 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom. S tem zmogljivim motorjem opremljeni Tucson se ponaša tudi s Hyundaijevim štirikolesnim pogonom, imenovanim HTRAC, ki s pomočjo zapore diferenciala poskrbi za enakomerno porazdelitev navora med prednjim in zadnjim kolesnim parom.

Najcenejši bencinski tucson stane 22.490 evrov, s popustom, ki bo v stalni ponudbi 2.500 evrov manj oziroma 19.990 evrov. Vstopni dizel vas bo z 2.500 evri popusta stal 22.690 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 16:26 31. Avgust 2018.

    Začnite si zaslužiti 183 evrov na 274 evrov na uro, da bi delali na spletu od doma nekaj ur na …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.