Najmočnejši ferrari, ki ni naprodaj

Foto: Ferrari Ferrari FXX K Foto: Ferrari Ferrari FXX K Foto: Ferrari Ferrari FXX K Foto: Ferrari Ferrari FXX K Foto: Ferrari Ferrari FXX K Foto: Ferrari Ferrari FXX K
Ferrari je pokazal svojo novo ekskluzivno zver, model FXXK. Še tako petični ljubitelji italijanske znamke pa se lahko obrišejo pod nosom, če ga bodo želeli kupiti.
Oglej si celoten članek

Tako kot predhodnik FXX je tudi novi FXXK predvsem "laboratorijski" avtomobil in je torej namenjen testiranju najnovejših tehnologij, ki jih snujejo v sloviti italijanski tovarni. Črka K v imenu daje vedeti, da avtomobil uporablja tudi sistem KERS, znan iz formule 1, ki zbira kinetično energijo in jo na zahtevo voznika nato vrača v pogon. 

FXXK je narejen na osnovi modela laferrari, a je od njega močnejši. Skupno se namreč pod oklepom iz ogljikovih vlaken skriva kar 772 kilovatov (1.050 KM) moči, kar je 64 kW (87 KM) več od običajnega laferrarija. Glavno vlogo ima še vedno V12 motor z 632 kilovati (860 KM), medtem ko električni motor doda preostanek moči. Skupnega navora je prek 900 Nm. Na bencinskem motorju so inženirji za nekaj dodatnih "konjev" spremenili določene sestavne dele, nekaj pa so jih tudi odstranili, denimo dušilce zvoka. Za prestavljanje skrbi 7-stopenjski ultrahitri menjalnik.

Precej so dodelali tudi aerodinamično zunanjost, spredaj dominira dvojni spojler z velikim usmerjevalnikom zraka, ki je še za 30 milimetrov nižji kot pri la ferrariju. Zadnji spojler je spremenljiv za kar čim bolj ugoden potisk h tlom odvisno od hitrosti, v primerjavi z laferrarijem pa je za 50 odstotkov bolj učinkovit. Obut je v posebne izvedenke Pirellijevih pnevmatik s senzorji, ki spremljajo vse za dirkaško srenjo pomembne parametre. 

Avtomobil ima štiri programe delovanja glede na potrebe. Qualify je program, ki iz avta iztisne maksimum, a je to sposoben početi le določeno število krogov na pisti. Long Run je program, ki optimizirana delovanje na dolgi rok, torej skozi večje število dirkaških krogov. Manual Boost odda trenutni maksimalni navor. Fast Charge pa omogoča kar najhitrejšo regeneracijo baterije. 

Zakaj neprestano govorimo le o dirkališču? Ker FXX K ne bo nikoli zapeljal na javno cesto, saj ga niti ni mogoče homologirati v ta namen. Izdelali jih bodo le 30, namenjeni pa bodo posebnemu Ferrarijevemu dirkaškemu programu, ki ga ima za svojo zelo izbrano klientelo. Stranka mora biti za dovoljenje za uporabo superšportnika pripravljena plačati okoli 2,5 milijona evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.