Najvarčnejši porsche

Foto: Žurnal24 Porsche panamera S Foto: Žurnal24 Porsche panamera S Foto: Žurnal24 Porsche panamera S Foto: Žurnal24 Porsche panamera S Foto: Žurnal24 Porsche panamera S Foto: Žurnal24 Porsche panamera S Foto: Žurnal24 Porsche panamera S

Your browser doesn’t support HTML5 video

Porsche s panamero S hybrid sledi filozofiji inteligentnih voznih zmogljivosti in nadaljuje zgodbo štirivratnega gran turisma. Hibrid se lahko ob moči 279 kW (380 KM) pohvali z varčnostjo – 6,8 l/100 km.
Oglej si celoten članek

To pomeni, da emisija CO2 pri panameri S hybrid znaša le 159 g/km. To ji omogočajo opcijske celoletne pnevmatike z izjemno nizkim kotalnim uporom, ki so jih pri Michelinu razvili posebej za panamero. Tudi s serijskimi pnevmatikami dosega nov porschejev hibrid nizko porabo goriva – 7,1 l/100 km (po novem evropskem voznem ciklusu), kar ustreza emisiji 167 g CO2/km. Za pospešek od nič do sto km/h potrebuje 6,0 sekund in doseže najvišjo hitrost 270 km/h. Izključno na električni način lahko prevozi približno dva kilometra, hitrost pri vožnji na elektromotor pa, odvisno od vozne situacije, lahko znaša do 85 km/h.

Porschejev sistem hibridnega pogona je edini sistem na svetu, ki za zmanjšanje porabe goriva uporablja tudi druge rezerve, saj med vožnjo po avtocesti ali cesti, rezervirani za motorna vozila, izkorišča kinetično energijo. Pri hitrosti do 165 km/h (cayenne S hybrid: 156 km/h) v fazi brez dodajanja plina se motor z notranjim zgorevanjem loči od pogonskega sklopa in izključi. Poganjata jo dva motorja, ki sta se izkazala že pri cayennu S hybrid: trilitrski kompresorski motor V6 z močjo 245 kW (333 KM) in elektromotor z močjo 34 kW (47 KM). Omenjena motorja lahko poganjata skupaj ali posebej. Elektromotor služi tudi kot generator in zaganjalnik. Motorja skupaj s prekinitveno sklopko tvorita kompakten modul hibridnega pogona, ki je vgrajen med motor z notranjim zgorevanjem in menjalnik. Elektromotor je priključen na nikelj-metal-hidridno baterijo (NiMh). Ta shranjuje električno energijo, ki se ustvari med zaviranjem in vožnjo. Prenos pogonske sile omogoča serijski osemstopenjski menjalnik Tiptronic S, ki je prevzet iz modelov cayenne. Ta menjalnik ima velik prestavni razpon.

Panamera S hybrid se lahko pohvali s še pestrejšo paleto opreme kot panamera S z osemvaljnim motorjem. Med serijsko opremo izvedbe s hibridnim pogonom sodijo prilagodljivo zračno vzmetenje, vključno z elektronskim sistemom za nastavljanje blažilnikov (PASM), Servotronic in brisalec zadnjega stekla. Novi gran turismo je od cayenna S hybrid prevzel tudi inovativni prikazovalnik, ki vozniku posreduje vse pomembne informacije v zvezi s sistemom hibridnega pogona.

Panamera S hybrid bo slovenskim kupcem na voljo junija 2011. Cena z davkom bo 115.553 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.