Pri znamki Lepamotor, ki se v okviru skupine Stellantis širi v Evropi, pravijo, da je to pomemben vidik pri njihovem prodoru na staro celino. Predstavlja pomemben korak in poudarja njihovo zavezo za zagotavljanje vrhunskih standardov ob dostopnih cenah na področju elektromobilnosti.
Lepmotor B10 je 93 odstotkov na področju varnosti odraslih potnikov dosegel po zaslugi odlične zaščite med čelnim trkom in vseh točk pri bočnem. Potniška kabina je med preskusom trka v zamaknjeno oviro ostala stabilna, zaščitena pa so bila tudi kolena in stegnenice prednjih potnikov. Tudi med trkom s polno širino toge ovire sta bila prednja potnika odlično, zadnji pa ustrezno zavarovani. Tudi za zaščito med bočnim trkom in trkom ob drog je avtomobil prejel vse točke.
Med preskusom varnosti otrok je leapmotor B10 dosegel 93-odstotni uspeh na vseh trčenjih. Sovoznikovo zračno vrečo je mogoče izključiti, prikaz njenega stanja je jasen, v vozilu je tudi sistem, ki opozori na pozabljenega otroka v avtu, pravilno pa je mogoče vgraditi tudi vse odobrene otroške sedeže.
Zaščita ranljivih udeležencev v prometu se je izkazala za 84-odstotno. Podprta je z naprednimi sistemi samodejnega zaviranja v sili, ki zaznavajo pešce, kolesarje in motoriste. Sistemi preprečijo tudi odpiranje vrat pred kolesarji. Varnostne tehnologije pa so dosegle 85-odstotni uspeh.
Spomnimo se desetletja oz. dveh nazaj, kako je bil na euro ncap testih renault vedno oh in sploh s 5 …