Najzmoglivejša cestna astra do zdaj

Foto: Opel Opel astra OPC extreme Foto: Opel Opel astra OPC extreme Foto: Opel Opel astra OPC extreme Foto: Opel Opel astra OPC extreme Foto: Opel Opel astra OPC extreme Foto: Opel Opel astra OPC extreme Foto: Opel Opel astra OPC extreme Foto: Opel Opel astra OPC extreme Foto: Opel Opel astra OPC extreme Foto: Opel Opel astra OPC extreme
Z dirkališča na vsakdanje ceste prihaja najhitrejša opel astra doslej.
Oglej si celoten članek


Opel stra OPC extreme bo svetovno premiero doživela na avtosalonu v Ženevi. Čistokrvnega športnika so Oplovi inženirji razvili na slovitem dirkališču Nürburgring Nordschleife.

Najzmoglivejši Oplov štirivaljnik do zdaj

Pod njenim pokrovom motorja iz ogljikovih vlaken – zaradi uporabe omenjenega materiala je sto kilogramov lažji od klasične astre OPC – deluje več kot 220 kilovatov moči (300 KM), ki jih sprošča najmočnejši Oplov motor do zdaj, dvolitrski štirivaljni bencinski motor z neposrednim vbrizgom goriva, turbinskim polnilnikom in dvema odmičnima gredema s sistemom spreminjajočega časa odpiranja ventilov. Motor je združen z ročnim šeststopenjskim menjalnikom in zaporo diferenciala. 

Zavore primejo kot "klop"

Zmanjšanje mase izboljšuje vozno dinamiko ter razmerje med maso in močjo motorja. Vožnja skozi ovinke je primerljiva z dirkalnikom iz vztrajnostnega prvenstva Nürburgring Endurance Championship (VLN). Za varno zaustavitev skrbi visoko zmogljiv zavorni sistem, pod katerega se podpisuje slavni Brembo. Srednje zavore so s 370-milimetrskim zavornim kolutom in šestbatnimi zavornimi čeljusti prevzete neposredno s pokalnega dirkalnika. Pojemki so zato še toliko izrazitejši. Nič manj pomembne za zaustavitev niso pnevmatike, ki so za omenjeno različico namensko razvite. Z merami 245/35 19 se postavljajo s primerljivim oprijemom, kot pnevmatike pokalnega dirkalnika. Ob vsem je mogoče podvozje (vzmeti in blažilnike) nastavljati tako kot pri pravem dirkalniku.

Športni poudarki

Znotraj je namesto zadnjih sedežev vstavljena varnostna kletka. Vozniku in sovozniku so namenjeni školjkasti sedeži posebne zasnove še enega svetovnega velikana avtomobilske opreme Recaro s šesttočkovnima varnostnima pasovoma znamke Schroth. Volanski obroč z ojačitvami iz ogljikovih vlaken je odet v semiš s slogovno usklajenimi rumenimi šivi. Številne dele decentno prekrivajo prepoznavne avtomobilsko športne barve opla motorsport, na primer ekskluzivni logo in stranske dele sprednjega spojlerja.

Posebnost je večplastni nanos laka, kombiniran z nalepkami, ki zagotavljajo tridimenzionalni učinek, s katerim dodatno izpostavljajo čiste robove, oblikovne poteze in športna sorazmerja.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.