Dobrih stvari se ne menja, zato ne čudi, da tudi druga generacija modela honda jazz temelji na
ključnih atributih predhodnika. Jazz znova nastopa z novo definicijo parametrov vozil segmenta B,
ki se nanašajo na praktičnost in notranji prostor. Avto s petimi vrati krasi bistveno manjša poraba
goriva in izpusti 120 g/km CO2 (1,4-litrski i-Shift in 1,2-litrski modeli).
Zunanje oblikovanje je na prvi pogled prej evolucija kot revolucija. Nekoliko širša
karoserija s stilom "kabina naprej" prinaša boljšo vidljivost in še večjo prostornost, še posebno
glede na zadnji prostor za noge in prtljažni prostor. Sedeži se zdaj popolnoma podrejo z enim
enostavnim prijemom, njihova vsestranskost se tako dopolnjuje z novo funkcijo v prtljažnem prostoru
– zadkom z dvojnim prtljažnikom (Double Trunk).
Notranjost odlikujejo visokokakovostni materiali, prijetni na otip, stilno oblikovanje in
okusne barve dajejo občutek, da gre za kabino za zahtevnejši trg. Udobnejša sprednja sedeža z
boljšo podporo, voznikov naslon za nogo, po višini nastavljiv voznikov sedež, volan z nastavljanjem
oddaljenosti in nagiba ter širši zadnji sedeži so samo nekatere značilnosti, ki prispevajo k bolj
razvajajočemu in sproščujočemu okolju v kabini. Pri ustvarjanju prijetnega bivalnega prostora v
Jazzu igrata vlogo tudi dodatna zvočna izolacija in večja togost karoserije. In za resničen občutek
prostornosti je Jazz 1.4 EX opremljen s panoramsko streho, ki se razprostira preko zadnjih sedežev
za veliko vidljivost v prostoru. Steklo, ki absorbira toploto, in električni senčnik zagotavljata
udobno okolje v kabini v vseh letnih časih.
Varnostna oprema obsega uvedbo hondine konstrukcije karoserije ACE (Advanced Compatibility
Engineering, napredni kompatibilnostni inženiring), aktivne sprednje zglavnike in podporo
stabilnosti vozila (VSA). Širša platišča, izpopolnjene obese in večja medosna razdalja ter širši
kolotek prinašajo večjo okretnost, obenem pa povečujejo udobje pri vožnji.
Nova motorja i-VTEC – 1,2-litrski s 66 kW/90 KM in 1,4-litrski s 73 kW/100 KM – imata večje
zmogljivosti in povečujeta varčnost z gorivom. Nivo kombinirane porabe je 5,1 in 5,3 l/100 km. Tudi
izpuste CO2 so znatno znižali tako za 1,2-litrske kot za 1,4-litrske motorje. 1,2-litrski motor ga
zdaj oddaja v ozračje le 120 g/km (znižanje od 129 g/km), 1,4-litrski pa ga proizvaja 123 g/kg z
ročnim menjalnikom ali 120 g/kg z menjalnikom i-Shift (znižanje od 137 g/km).
Funkcionalnost in majhni stroški sta glavna aduta novega jazza, za katerega Japonci
načrtujejo letno prodajo 100.000 primerkov. Nova honda jazz se bo evropski javnosti prvič
predstavila na avtosalonu v Parizu oktobra letos.
Napad na Evropo
Najmanjša honda, okitena z naslovom japonskega avtomobila leta in prodajo dostojno bestselerju, končno prihaja tudi v Evropo. Novi jazz dosleden originalu še naprej ostaja v vrhu.