Napad na Evropo

Foto: Žurnal24 Honda jazz jeseni prihaja na evropska tla.
Najmanjša honda, okitena z naslovom japonskega avtomobila leta in prodajo dostojno bestselerju, končno prihaja tudi v Evropo. Novi jazz dosleden originalu še naprej ostaja v vrhu.
Oglej si celoten članek

Dobrih stvari se ne menja, zato ne čudi, da tudi druga generacija modela honda jazz temelji na ključnih atributih predhodnika. Jazz znova nastopa z novo definicijo parametrov vozil segmenta B, ki se nanašajo na praktičnost in notranji prostor. Avto s petimi vrati krasi bistveno manjša poraba goriva in izpusti 120 g/km CO2 (1,4-litrski i-Shift in 1,2-litrski modeli).

Zunanje oblikovanje je na prvi pogled prej evolucija kot revolucija. Nekoliko širša karoserija s stilom "kabina naprej" prinaša boljšo vidljivost in še večjo prostornost, še posebno glede na zadnji prostor za noge in prtljažni prostor. Sedeži se zdaj popolnoma podrejo z enim enostavnim prijemom, njihova vsestranskost se tako dopolnjuje z novo funkcijo v prtljažnem prostoru – zadkom z dvojnim prtljažnikom (Double Trunk).



Notranjost odlikujejo visokokakovostni materiali, prijetni na otip, stilno oblikovanje in okusne barve dajejo občutek, da gre za kabino za zahtevnejši trg. Udobnejša sprednja sedeža z boljšo podporo, voznikov naslon za nogo, po višini nastavljiv voznikov sedež, volan z nastavljanjem oddaljenosti in nagiba ter širši zadnji sedeži so samo nekatere značilnosti, ki prispevajo k bolj razvajajočemu in sproščujočemu okolju v kabini. Pri ustvarjanju prijetnega bivalnega prostora v Jazzu igrata vlogo tudi dodatna zvočna izolacija in večja togost karoserije. In za resničen občutek prostornosti je Jazz 1.4 EX opremljen s panoramsko streho, ki se razprostira preko zadnjih sedežev za veliko vidljivost v prostoru. Steklo, ki absorbira toploto, in električni senčnik zagotavljata udobno okolje v kabini v vseh letnih časih.

Varnostna oprema obsega uvedbo hondine konstrukcije karoserije ACE (Advanced Compatibility Engineering, napredni kompatibilnostni inženiring), aktivne sprednje zglavnike in podporo stabilnosti vozila (VSA). Širša platišča, izpopolnjene obese in večja medosna razdalja ter širši kolotek prinašajo večjo okretnost, obenem pa povečujejo udobje pri vožnji.



Nova motorja i-VTEC – 1,2-litrski s 66 kW/90 KM in 1,4-litrski s 73 kW/100 KM – imata večje zmogljivosti in povečujeta varčnost z gorivom. Nivo kombinirane porabe je 5,1 in 5,3 l/100 km. Tudi izpuste CO2 so znatno znižali tako za 1,2-litrske kot za 1,4-litrske motorje. 1,2-litrski motor ga zdaj oddaja v ozračje le 120 g/km (znižanje od 129 g/km), 1,4-litrski pa ga proizvaja 123 g/kg z ročnim menjalnikom ali 120 g/kg z menjalnikom i-Shift (znižanje od 137 g/km).

Funkcionalnost in majhni stroški sta glavna aduta novega jazza, za katerega Japonci načrtujejo letno prodajo 100.000 primerkov. Nova honda jazz se bo evropski javnosti prvič predstavila na avtosalonu v Parizu oktobra letos.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.