Ne starši, otroci kupujejo avtomobile

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Raziskava ameriške spletne strani namenjene družinam (The Family Room) je pokazala, da kar 57 odstotkov staršev pri odločitvi o nakupu novega avtomobila v to vključi svoje otroke. Proizvajalci naj bi se zato nagibali k temu, da v svoje reklamne oglase vse pogosteje začnejo vključevati otroke.
Oglej si celoten članek

To je kar 19 odstotna rast glede na leto 2009, ko je v raziskavi 38 odstotkov staršev priznalo, da na nakup novega avtomobila znatno vplivajo otroci. Zanimivo je, da se okusi otrok in staršev glede avtomobilov razlikujejo. Ameriški otroci si tako najbolj želijo znamko Jeep (18 odstotkov), Sledijo Chevrolet (17 odstotkov) Ford (16 odstotkov), Toyota in Volkswagen (oba po 13 odstotkov).

Starši imajo povsem drugačen okus. Tako je na prvem mestu v ZDA znamka Toyota (29 odstotkov), sledi Honda (24 odstotkov), Ford (21 odstotkov), Chevrolet (19 odstotkov) in Jeep (9 odstotkov).

Kljub temu starši pri nakupu vse pogosteje prisluhnejo otrokom, razloge za to pa so po mnenju strokovnjakov naslednji. Otroci naj bi bili bolje informirani, hkrati pa naj bi imeli bolje vedeli, kaj je videti dobro. Staršem je v interesu, da kupijo tisto, kar je otrokom všeč, če pri temu ne uspejo pogosto razvijejo občutek krivde. Vse to so razlogi, da naj bi proizvajalci avtomobilov v svoje reklamne oglase vse pogosteje vključevali otroke.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.