Nemci poraženi, najboljši motor izdelujejo Italijani

Foto: Ferrari
Foto: Ferrari
Leto je naokoli in spet so podelili prestižne nagrade za najboljše motorje leta. Nekaj je starih znancev, na vrhu pa je novo ime. Žirija je za najboljši mednarodni motor leta izbrala Ferrarijev 3,9-litrski V8 motor. Nagrade so dobili še Ford, Tesla Motors, PSA Peugeot Citroën, Porsche, Mercedes, Audi in BMW.
Oglej si celoten članek

Mednarodna žirija sestavljena iz 63 novinarjev iz 30 držav je na slovesnosti v Stuttgartu v Nemčiji  uradno sporočila zmagovalce izbora za Najboljši motor leta 2016 (2016 International Engine of the Year).

Najboljši motor je ferrarijev 3,9 litarski twin-turbo V8 motor z 493 kilovatov moči (670 KM), ki jih proizvede pri 8.000 vrtljajih v minuti in premore 760 Nm navora in je s tem prekinil večletno nemško prevlado. Omenjeni osemvaljni motor je dobil tudi prvo nagrado v kategoriji novi motor (New engine) in v razredu motorjev med tremi in štirimi litri prostornine ter v kategorijji najbolj zmogljivih motorjev (Performance). 3,9-litrski motor Ferrari vgrajuje v modela 488 GTB in 488 spider. Ferrari 488 GTB z mesta do 100 km/h pospeši v treh sekundah, od 0 do 200 km/h v 8,3 sekunde, najvišja hitrost je 330 km/h. Moč na kolesa prenaša sedemstopenjski dvosklopčni samodejni menjalnik. Ferrari je osvojil tudi nagrado za najboljši motor v kategoriji nad štirimi litri prosotrnine. Najboljši je bil njihov 6,3 litrski V12 motor.

Fordov trivaljnik ostaja nepremagan

Še naprej nagrade zbirajo pri Fordu. Njihov drobni, 1,0-litrski motor EcoBoost, je bil na podelitvi nagrad ‘Mednarodni motor leta’ že peto leto zapored imenovan za najboljši motor v svojem razredu. Sodniki so pohvalili kombinacijo voznih lastnosti, zmogljivosti, varčnosti, prefinjenosti in tehnologije, ki očitno še naprej postavlja merila. Trivaljnik se je okitil s prestižnim naslovom v kategoriji motorjev s prostornino pod 1,0 litra’, do zdaj pa ga od uvedbe ni premagal še noben konkurenčen motor, četudi je moral letos prekositi 32 konkurenčnih motorjev, 19 več kot leta 2012. Značilno je tudi, da je bilo leta 2015 več turbomotorjev z direktnim vbrizgavanjem goriva in s prostornino pod 1,0-litra vodilnih globalnih proizvajalcev avtomobilov.

Zmagovalci:

Mednarodni motor leta

Ferrari 3.9-litski biturbo V8 motor (Ferrari 488 GTB) 331 točk
BMW 1.5-litrski trivaljni električno-bencinski hibrid (BMW i8) 278 točk
Porschejev 3,0-litrski V6 turbo motor (911 Carrera, 911 Carrera 4, 911 Carrera S, 911 Carrera 4S) 267 točk
PSA Peugeot Citroenov 1,2-litrski trivaljni turbo motor (Peugeot 208 308, 2008 3008, 5008 Citroen C3, C3 Picasso, C4 Cactus C4, DS3 C4 Picasso/Grand Picasso, DS4) 180 točk
Fordov 1,0-litrski trivaljni turbo motor (Fiesta, B-Max, Focus, C-Max, Grand C-Max Fiesta Red/Black, Mondeo, EcoSport, Tourneo Connect/Courier) 157 točk
Mercedes-AMG 2,0-litrski turbo motor (Mercedes-Benz A45 AMG, CLA45 AMG, GLA45 AMG) 136 točk
Ferrarijev 6,3-litrski V12 motor (Ferrari F12 tdf) 107 točk
Audijev 2,5-litrski petvaljni turbo motor (Audi RS3, RSQ3), 94 točk

Najbolj "zeleni motor leta (Green Engine)

Teslin polni električni motor

Najbolj zmogljiv motor leta (Performance engine)

Ferrarijev 3.9-litrski biturbo V8 motor (Ferrari 488 GTB)

Najboljši novi motor leta (New Engine)

Ferrarijev 3.9-litrski biturbo V8 motor (Ferrari 488 GTB)

Najboljši motor s prostornino pod 1,0-litra

Fordov 1,0-litrski trivaljni Ecoboost turbo motor

Najboljši motor med 1,0 in 1,4-litra prostornine

PSA Peugeot Citroenov 1,2-litrski trivaljni turbo motor

Najboljši motor med 1,4 in 1,8-litra prostornine

BMW 1,5-litrski trivaljni električno-bencinski hibrid

Najboljši motor med 1,8 in 2,0-litra prostornine

Mercedes-AMG 2,0-litrski turbo motor

Najboljši motor med 2,0 in 2,5-litra prostornine

Audijev 2,5-litrski petvaljni turbo motor

Najboljši motor med 2,5 in 3,0-litra prostornine

Porschejev 3,0-litrski V6 turbo motor

Najboljši motor med 3,0 in 4,0-litra prostornine

Ferrarijev 3.9-litrski biturbo V8 motor

Najboljši motor nad 4,0-litra prostornine

Ferrarijev 6,3-litrski V12 motor


 
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 7

  • 08:25 3. Junij 2016.

    "z 493 kilovatov moči"<br /><br />bahaha

  • 12:09 2. Junij 2016.

    ...3.9 litarski... lol, vse jasno.

  • 12:08 2. Junij 2016.

    Res je ta Fordov 1.0 EcoBoost je daleč od varčnega.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.