Nemo nikakor ne želi biti anemičen

Foto: Žurnal24 Citroën nemo dosledno razširja sedaj že kar obsežno Citroënovo družino lahkih do Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Po citroën nemu furgon, je sedaj za zadovoljevanje kupcev, ki iščejo vozilo za prosti čas na voljo še potniški nemo. Ta bo do nadaljnega na voljo le kot izpeljanka z parom stranskih oken na bokih.
Oglej si celoten članek

Kdaj, če sploh bo na trg zapeljal model s tretjim stranskim steklom pa za sedaj še ni znano.

Nemo dosledno razširja sedaj že kar obsežno Citroënovo družino lahkih dostavnikov - enoprostorcev, namenjenih tako zasebni kot poslovni rabi. Nemo je v trojici sicer najmanjši, meter tu pokaže 3,96 metra v dolžino ter 1,72 metra v širino in višino, a vseeno zmore nemo ponuditi res nično uporabno in prostorno notranjost. Dolžina potniškega prostora tako meri 1,68 metra, prtljažnik pa v osnovi sprejme 356 litrov, če odstranimo polico je prostora za 884 litrov, če pa podremo klop v drugi vrsti in jo prislonimo ob prednja sedeža potem je uporabnega prostora za 2,5 kubična metra. V prid večji uporabnosti ima nemo lahko en ali dva para bočnih vrat, na zadku so prtljažna vr4ta nesimetrična, prag prtljažnika pa je postavljen vsega 53 centimetrov visoko, kar močno olajša nalaganje tovora ali prtljage.

Notranjost tako kot zunanjost deluje moderno, a gre z roko v roko z prijaznostjo do uporabnika. V ta namen imajo potniki na voljo 12 odlagalnih mest, voznikov delovni prostor pa je zasnovan povsem avtomobilsko, kar pomeni tudi veliko mero udobja tako za potnike spredaj kot zadaj. Svoje dodajo še velike steklene površine in dvobarvno oblazinjenje sedežev, kjer je zunanja stran obarvana v barvo vozila, ki naredita notranji prostor svetlejši in prijaznejši. Stranski stekli v drugi vrsti se odpirata navzven. Za udobje potnikov med vožnjo in zgledno nosilnost skrbijo prednje vzmetne noge tipa McPherson, zadaj to nalogo opravlja gibljivi prečni drog. Servisni interval je prav tako do uporabnika prijazno podaljšan na 30.000 kilometrov ali dve leti. Opremski paketi so trije in sicer X, SX in XTR, opreme tudi takšne proti doplačilu je kar nekaj. Med dodatki naj omenimo le bluetooth priključek za prostoročno telefoniranje, nekaj kar v razredu lahkih dostavnikov ni usklajena praksa.



Na izbiro sta dva motorja oba 1,4-litrska. Bencinski zmore največjo moč 54 kW ali 75 KM na 100 prevoženih kilometrov pa v povprečju 7 litrov. Dizelski HDi na drugi strani zmore 50 kW ali 70 KM, v povprečju pa se zadovolji le z 4,6 litri plinskega olja. Menjalnika sta dva in sicer je ta v osnovi pe stopenjski ročni, proti doplačilu si lahko omislite tudi robotiziranega mehanskega.

Še cene in plan prodaje smo vam dolžni. Nemo z bencinskim motorjem in paketom opreme X stane najmanj 10.490 evrov, z SX paketom opreme 11.590, pri VTR paketu opreme pa je cena 13.290 evrov. Najcenejši dizelski je takšen z paketom opreme SX, ki je lahko vaš za najmanj 12.990 evrov, dražji z VTR opremo stane 14.690 evrov, če pa po želji kupca temu pridajo še robotiziran menjalnik potem znaša cena 15.190 evrov. Citroën Slovenija namerava letos prodati 180 nemotov, drugo leto pa 230. Obe številki vključujeta obe različici nema, ki sta sedaj na voljo.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.