Nissan navara po poti qashqaija in juka

Foto: Nissan Nissan navara Foto: Nissan Nissan navara Foto: Nissan Nissan navara Foto: Nissan Nissan navara Foto: Nissan Nissan navara Foto: Nissan Nissan navara Foto: Nissan Nissan navara Foto: Nissan Nissan navara Foto: Nissan Nissan navara Foto: Nissan Nissan navara Foto: Nissan Nissan navara Foto: Nissan Nissan navara Foto: Nissan Nissan navara Foto: Nissan Nissan navara Foto: Nissan Nissan navara
Nissan je pokazal prvo uradno fotografijo svojega robustnega pick-upa, ki pa je zdaj veliko sodobnejši in bolj podoben uglajenim športnim terencem tipa qashqai, X-trail in juke. A ni pomehkužen, trdijo Japonci.
Oglej si celoten članek

Pri Nissanu pravijo, da nova NP300 Navara v razredu enotonskih pick-up vozil združuje najboljše iz Nissanove serije športnih terencev z 80-letnimi izkušnjami oblikovanja in proizvodnje robustnih pick-up vozil.

Temelj razvoja vozila je bilo izboljšati udobnost in lahkotnost vožnje, vendar obenem ohraniti priznane terenske vozne sposobnosti, vzdržljivost in nosilnost, pravijo pri Nissanu. Novi model je popolnoma posodobljena različica prejšnje generacije, z robustnim in močnim podvozjem, ki uvaja kopico novih strukturnih rešitev za boljšo vodljivost in praktičnost - z značajem športnih terencev, ki je zaznamovala osebna vozila, kot so qashqai, X-trail in juke. S tem nakazujejo, da je bolj uglajena in podobna osebnim vozilom, tudi kar zadeva udobje in kakovost in tehnologije.

Novost je tudi uvedba proizvajalčeve garancije, ki traja pet let oziroma do prevoženih 160.000 km.

Lažja in tehnično popolnejša

Nissana poudarja izboljšavo delovanja in kakovost vožnje v stilu športnih terencev. To so dosegli z novim petvodilnim sistemom zadnje obese za izvedbo z dvojno kabino, ki prinaša več udobja med vožnjo in izboljšano vodljivost ter je hkrati 20 kilogramov lažji od prejšnje različice z listnato vzmetjo.

Izvedba s podaljšano kabino ima posodobljeno različico listnate vzmeti, ki je bila vgrajena v prejšnjem modelu. Nova vzmet je sedem kilogramov lažja od prejšnje različice, pri izvedenki s podaljšano kabino ji to omogoča 3,1-odstotno izboljšanje prevoznega kota zadnjih koles in zmanjšanje ravni hrupa na cesti.

V primerjavi s predhodnico uvaja nabor novih tehnologij: sistem za nadzor okolice kot sistem za zaviranje v sili (FEB), regulator hitrosti, sistem za nadzor spusta po klancu (HDC) in sistem za pomoč pri speljevanju v klanec (HSA). Vozilo je opremljeno tudi s prostoročnim dostopom, zadnjo kamero in senzorji za parkiranje.

Izdelana v Evropi

V popolnosti preoblikovana notranjost prinaša optimizirane elemente potniške kabine, s poudarkom na izboljšani kakovosti, udobju, prostornosti in praktičnosti. Armaturna plošča je bila zasnovana povsem na novo. Z videzom daje večji občutek prostornosti. Sprednji sedeži z oporo za hrbtenico so bili zasnovani s tehnologijo po navdihu NASE.

Vozilo zajema tudi dvopodročen sistem za gretje in prezračevanje, tako pri izvedbi s podaljšano kabino kot izvedbi z dvojno kabino, ter nov sistem prezračevanja zadnje kabine in obliko sedežev.

V Evropi izdelana nova navara je bila zasnovana in konstruirana na podlagi zahtev in potreb evropskega trga. Zasnova obeh izvedb prinaša robusten in obenem športen dizajn, z mešanico konveksnih in konkavnih površin, so dizajn opisali pri Nissanu, kjer so ji nadeli klasične hišne oblikovne elemente, kot je maska V-motion in žaromete z dnevnimi lučmi z LED-diodami in značilno obliko bumeranga.

Prvič biturbo

Novi 2,3-litrski motor dCi je 24 odstotkov bolj učinkovit od enote, ki jo je zamenjal. Najbolje opremljena različica, ki je na voljo v dveh različno zmogljivih pogonih, 118 kilvoatov in 140 kilvoatov moči, prvič v svoj segment uvaja tehnologijo z dvema turbopolnilnikoma in nudi nižje stroške uporabe z znižanimi emisijami CO2.

Model najnovejše generacije bo na voljo z izbiro med dvo- ali štirikolesnim pogonom in možnostjo šeststopenjskega ročnega menjalnika ali sedemstopenjskega avtomatskega menjalnika.

Novinka ima izboljšane zmožnosti za obremenitev in priključitev prikolice. Možna je obremenitev nad eno tono in dovoljeno težo prikolice 3500 kg.

Tovorna ploščad je opremljena z inovacijami v obliki Nissanovega tovornega sistema C-vodil. Lastniki vozila bodo z vodili na predelni steni zadnje kabine in stranicah ploščadi imeli na voljo prilagodljivost pri zavarovanju občutljivega tovora.

Tovorna ploščad izvedbe je 67 milimetrov daljša od prejšnjega modela in v dolžino meri 1.578 milimetrov. Dolžina tovorne ploščadi izvedbe s podaljšano kabino meri 1.788 milimetrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.