Note brenka po digitalni notah

Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Note je s sistemom Nissan connect postal avtomobil, ki poleg uporabnosti in dobre vodljivosti ponuja tudi korak z digitalno sedanjostjo.
Oglej si celoten članek

Danes je pri avtomobilu pomembno še vse kaj drugega kot to, da ima štiri kolesa, Nissan pa je prehitel večino tekmecev (Toyota drži tempo) in v svojih manjših modelih ponudil zmogljiv infotainment sistem, ki smo ga sicer vajeni le pri višje rangiranih modelih.

Za dokaj dostopno ceno 300 evrov connect ponuja kombinacijo GPS-naprave, bluetooth telefonije in seveda avdionaprave. Na žalost je naložena kartografija (na SD-kartici) Slovenijo poznala približno v tolikšni meri, kot pride to prav povprečnemu nemškemu turistu, ki se mu mudi na praženje nekam na hrvaško obalo – torej zgolj nepopolni avtocestni križ, nekaj glavnih cest in večja mesta. Vsekakor pričakujemo skorajšnje popravke, ki bi tudi Slovencem omogočili polno izkoriščanje najhitrejše poti, ekopoti in podobnih zmožnosti navigacije.

Foto: Žurnal24

 

Mobilnik je mogoče preprosto povezati prek sistema bluetooth, resnici na ljubo pa bo vnašanje klicanih številk na na dotik občutljivem zaslonu bolj nevarno kot pa na samem telefonu. Za nekaj več intuitivnosti je torej še prostora. Avdioplat naprave nas je še najbolj prepričala. Ne toliko z zvokom, ki je čisto soliden, temveč z uporabnostjo, saj je mogoče zunanje naprave priklopiti prek USB- ali AUX-priključka, pri čemer je mogoče z glasbo z iPodov manipulirati kar prek obvolanskih ročic. Prepozna WMA- in seveda MP3-datoteke, reža za CD pa pogoltne le en plošček naenkrat. Naprava lahko prek bluetootha predvaja tudi glasbo z mobitelov in drugih tovrstnih naprav.

Bogato obložen
Testnik z opremo tekna je bil sicer glede na razred izdatno obložen. Na zunanjosti se je to poznalo po 16-palčnih platiščih in zatemnjenih oknih, znotraj pa po usnjenem trikrakem volanu z rdečimi šivi, aluminijastem videzu pedal, inteligentnem ključu, zelo dobrih delno usnjenih sedežih, tempomatu, zračni zavesi … Vstopanje je preprosto, za zadaj sedeče sta dodani poklopljivi mizici, dodatni predal je skrit v sedalnem delu sovoznikovega sedeža. Note preseneti s prostornostjo tudi na zadnji klopi, ki je vzdolžno premična, s čimer je mogoče povečevati uporabnost v osnovi 280-litrskega prtljažnika. Ta ima odstranljivo dvojni dno. Zmoti le, da ob podrtih sedežih dno ni povsem ravno, kot je to recimo v enem glavnih konkurentov hondi jazzu.

Foto: Žurnal24

 

Vgrajeni 1,6-litrski motor z 81 kW je sicer v višjih vrtljajih dokaj poskočen in že kar konkretno športen, a v primerjavi z dizelsko alternativo manj ekonomičen (poraba okoli sedem litrov, raje več) in prožen, prav bi prišla šesta prestava. Je pa od primerljivo zmogljivega dizla cenejši več kot dva tisočaka. Od manjšega enoprostorca bi pričakovali precej manj agilnosti v ovinkih, kot jo je sposoben prikazati note, saj je podvozje čvrsto in ne dovoljuje pretiranega nagibanja. Dodaten plus je, da mu je z lansko delno prenovo uspelo ostati privlačen in predvsem uporaben avtomobil, ki je oblikovno morda nekoliko zadržan, a prepričljiv na drugih področjih, s katerimi zadovoljuje široko starostno paleto kupcev. S 15.570 evri je glede na ponujeno po našem mnenju tudi zelo konkurenčen tekmecem.

Podatki o vozilu (Nissan note 1,6 tecna connect)
Motor: štirivaljni, bencinski, 1.598 ccm
Moč in navor: 81 kW (110 KM) pri 6000 vrt./min, 153 Nm pri 4.400 vrt./min
Zmogljivosti: 183 km/h, 10,7 sek od 0 do 100 km/h
Poraba: 7,2 l/100 km (kombinirano), 150 g CO2/km
Dimenzije (D x Š x V) (v mm): 4.100 x 1.691 x 1.550
Prtljažnik: 280 do 437/1.663 litrov
Varnost: **** (31 točk)
Cena: 14.890 (osnovni)/15.570 (testni)

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.