Nova generacija Citroëna C3 ni le za ženske

Foto: Saša Despot Citroën C3 Foto: Saša Despot Citroën C3 Foto: Saša Despot Citroën C3 Foto: Saša Despot Citroën C3 Foto: Saša Despot Citroën C3 Foto: Saša Despot Citroën C3 Foto: Saša Despot Citroën C3 Foto: Saša Despot Citroën C3 Foto: Saša Despot Citroën C3 Foto: Saša Despot Citroën C3 Foto: Saša Despot Citroën C3 Foto: Saša Despot Citroën C3 Foto: Saša Despot Citroën C3 Foto: Saša Despot Citroën C3
Pred tednom dni je Citroën javnosti premierno predstavil novo generacijo modela C3. Tega je uvoznik že pokazal na novinarski predstavitvi v Sloveniji. Cene še niso znane.
Oglej si celoten članek

C3 je za znamko Citroën eden najbolj pomembnih modelov. Pri nas so jih do zdaj prodali že okoli 4.000.

Tipičen kupec tega vozila pri nas je ženska, stara med 38 in 58 let. Večina izbira bolje opremljene modele, predvsem starejši pa osnovno opremljene izvedenke. Posebnost C3 pri nas je tudi ta, da se kar polovica vsej kupcev ob prihodu nove generacije odloči za zamenjavo starega vozila za novo.

Ciljajo na moške in mlajše voznike

Kljub temu, da je aktualni C3 pred koncept prodaje, pa so jih pri nas v povprečju fizičnim strankam, ki predstavljajo veliko večino, pri nas prodali v povprečju 32 vozil na mesec. Z novo generacijo ciljajo na podvojitev prodaje fizičnim strankam, hkrati pa želijo povečati prodajo pri flotah. Skupno je cilj mesečno prodati 90 vozil C3.

Foto: Saša Despot Citroën C3 Poudarki na novi generaciji C3 so dizajnerski in tehnični. Videz z vsemi vpadljivimi dodatki je povzet po modelu C4 cactus, s čimer jasno ciljajo na pomladitev strukture kupcev. Novi C3 ima visok nos s tremi nivoji svetil, pri čemer so najvišja zelo ozka in poravnana z visoko nasajeno oznako na sredini motornega pokrova. Poudarek je na večbarvnosti karoserije, pri čemer zelo pomembno vlogo odigra vratna zaščita oziroma airbumps. Zadnji del pa kot da je navdih iskal v aktualnem DS3, vključno z videzom lebdeče strehe.

Novinec ohranja kompaktne mere, saj v dolžino meri manj kot štiri metre, a je zrasel v medosju in v širino, kar prinaša več notranjega prostora, nekaj manj ga je v višino kar naj bi se odrazilo v boljši vozni izkušnji. Prtljažnik ima spodobnih "skoraj" 300 litrov.

Največja inovacija digitalna kamera

Znotraj je stikal le malo, voznik ali voznica bosta večino opravila z dotikanjem 7-palčnega zaslona. Tudi sicer je za navdih očitno služil omenjeni cactus, celo pri držalih za vrata. Znotraj so možne štiri različne barnve kombinacije.

Med pionirske rešitve sodi opcijska kamera ConnectedCam z dvema megapiksloma ločljiosti, ki izpod vetrobrana omogočala fotografiranje ali snemanje dogajanja na cesti ter deljenje teh vsebin z znanci prek socialnih omrežij. V primeru nesreče pa bo kamera avtomatsko posnela okoliščine in sicer 20 sekund pred trkom in 30 sekund po njem.

Avto ima med drugim opozorilnik nenamerne menjave voznega pasu in nadzor mrtvega kota, vzvratno kamero in opozorilo na nezbranost.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.