Nova honda accord

Foto: Žurnal24 Accord na videz ni revolucionaren, več novosti je očem skritih.
Kljub številnim obljubam o drastičnem napredku nova honda accord le ni tako revolucionarna, vsaj ko govorimo o zunanji podobi.
Oglej si celoten članek

Po mazdi 6 na prizorišče prihaja še drugi japonski igralec v srednjem razredu. Za razliko od zadnjih novosti prej omenjene Mazdine šestice in na primer ford mondea so se pri Hondi odločili obdržati prepoznavni obraz svojega aduta.

Sešteto skupaj je accord vseeno še naprej privlačen, predvsem zaradi svoje dinamike in občutka moči. Edina zamera (sodeč po fotografijah), gre na račun pretirano izpostavljenih blatnikov, zaradi katerih so kolesa videti manjša, kot v resnici so. "Skejterski" videz zunanjosti je le začetek Hondinih novosti. Veliko bolj obsežno je bilo preoblikovanje notranjosti. Vrhunska kakovost, športna eleganca in bogata oprema na ravni najboljših v razredu bodo zagotovo privabile nove kupce.



V primerjavi s predhodnikom ima novi accord občutljivejšo dinamiko stabilnosti. To je posledica nižje postavljenega težišča in popolnoma obnovljene obese. Večja je tudi okretnost vozila, tu pa je še standardni element aktivne varnosti – sistem VSA. Omenimo lahko še novi progresivni servosistem in napredni sistem za pomoč vozniku ADAS (Advanced Driving Assist System), sistem LKAS (Lane Keeping Assist System), ki opozarja na sledenje voznemu pasu, ACC (Adaptive Cruise Control), prilagodljivi tempomat in zavorni sistem za ublažitev trka CMBS (Collision Mitigation Brake System).



Tu so še trije novi motorji, med katerimi je najzanimivejši dizelski. Zdaj nosi oznako i-DTEC in predstavlja drugo generacijo Hondinega dizelskega programa, ki uporablja najnovejšo tehnologijo piezoelektričnega večstopenjskega vbrizgavanja goriva, bolj učinkovito povratno vodenje izpušnih plinov in filter za nezgorele delce, kar vse pomembno zmanjšuje izpuste. Motor razvije 110 kW/150 KM in 350 Nm, zadovoljuje pa norme izpustov izpušnih plinov Euro 5. Motor 2.0 i-VTEC razvije 115 kW/156 KM, medtem ko 2.4-litrski bencinar omogoča 147 kW/200 KM pri 7000 vrt./min in najvišjih 233 Nm pri 4500 vrt./min.

Nova honda accord je še en model, ki izpolnjuje vse pogoje za uspeh na evropskem tržišču.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.