Audi A3 1.9 TDI DPF attraction se ponaša z najhitreje odpirajočo se trislojno platneno streho in
dovolj prostora za štiri osebe. Dizelski motor je tudi neke vrste izjema v tem razredu, pomeni pa
nizko porabo in čist izpuh. Manj prepričljiva je preveč umirjena notranjost in končna cena, ki se
po navadi od osnovne kar občutno razlikuje.
PLUS, MINUS
|
|
Plusi: umirjena podoba z dinamičnimi elementi, delovanje strešnega mehanizma, poraba, lega na cesti, prostornost potniške kabine, položaj za volanom, kvaliteta izdelave. Minusi: monotona notranjost, premalo odlagalnih prostorov, avdio sistem, količina vetra na zadnji klopi, glasen motor zaradi vbrizgavanja po sistemu tlačilka šoba, cena (še posebej z dodatki). |
Notranjost je kvalitetna, uporabljeni materiali so zelo dobri, vse skupaj pa kljub doplačanim dodatkom iz aluminija na trenutke deluje malo pusto. Poznavalci temu pravimo germanska urejenost, čeprav pretiravati Audiju vseeno ni treba. Glede opreme v osnovi dobite vse, kar nujno potrebujete, za ves dodaten prestiž se morate razgledati po zelo obširnem in bogatem seznamu doplačil, ki pa avto občutno in velikokrat preveč podražijo.
Sedeži so zelo udobni, prej trdi kot mehki, tudi v ovinkih telo zelo dobro držijo na mestu. Položaj za volanom je prav tako vreden pohvale, prostora za noge in v širino je več, kot sprva pričakuješ. Enako velja za prostor na zadnji klopi, kjer lahko za čuda udobno sedita tudi dve odrasli osebi, če le spredaj posedeni niso preveč sebični. Del dodatne opreme je bila tudi vetrna mreža, ki pride prav, saj količino vetra v kabini občutno zmanjša, marsikaterega na zadnji klopi pa zna količina vetra celo zmotiti. Klima deluje dobro, avdio sistem bi lahko bil glede na to, da gre za kabria, boljši. Pohvaliti moramo prtljažnik, saj lahko po želji podrete zadnjo sedežno klop in dobite konkretno veliko prostora.
Trislojna platnena streha ima nalogo ustvarjanja vtisa prestižnosti, je pa tudi odličen primerek svoje vrste. Zvočna zatesnitev je odlična, odpiralni manever pa traja vsega devet sekund, zapiranje traja dve sekundi več. Zadnje steklo je prav to, steklo, in je ogrevano, streha pa daje občutek kvalitete tudi, kar se tiče dolgotrajne uporabe in zaščite pred vodo.
Motor je že star znanec, pod pokrovom skriva zadostno konjenico, treba pa je izpostaviti, da je prej kot doseganju hitrostnih rekordov namenjen uživaškemu nabiranju kilometrov, kar nagradi tudi s porabo pod šestimi litri plinskega olja. Lega na cesti deluje še bolje kot pri trojki pred prenovo, zavore odlično prijemljejo tudi pri večjih obremenitvah, podvozje pa je trdo, a ne neudobno. Vzvojna trdnost je med boljšimi v razredu.
Da je a3 cabrio namenjen ženski publiki, ni treba posebej izpostavljati. Da je dober, prav tako. Mi smo pogrešali le nekaj tehnološke naprednosti, saj razen odlične strehe A3 ne izstopa v nobenem pogledu. Cena ga uvršča med premium sorodne izdelke, kjer najdemo preostali del nemške trojice v obliki enice cabrio in roadsterja SLK. Gre pa za zelo soliden izdelek, ki bo svojo ciljno publiko nedvomno našel. Prednosti vidimo v prostornosti, kvalitetni izdelavi, videzu in strešnem mehanizmu, čeprav bi mi raje izbrali bolj iskrivi 1.8-litrski prisilno polnjeni bencinski motor, ki nudi več moči in navora za podobno ceno, razlika v porabi pa ni tolikšna, da bi bilo preveč moteče.
Preberite še...
|
|
|