Novi C4 vabi tudi s ceno

Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citro%C3%ABn C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4
Citroën C4 na trg prihaja povsem prenovljen in tehnično izpopolnjen, nadaljuje pa izročilo začeto pri C5. Pozneje se mu bo pridružila še prestižna različica DS4. V začetku bo cena pod 12 tisočaki.
Oglej si celoten članek

C4 je trden in stabilen, predvsem po zaslugi uravnoteženih proporcev in karoserije, ki je spuščena bližje h kolesom, za boljšo aerodinamičnost pa je t zadnji spojler. Narebren pokrov motornega prostora je zaobljen v neposredni bližini bokov, optična bloka se raztezata proti blatnikoma, večjo okrasno masko prečita letvi dvojne puščice. Pri pogledu s strani opazimo dve stilistični liniji, ki se srečata. Močno nagnjeni zadnji vogalni stekli poudarjata dinamičnost. Na zadku novi logo Citroën poudarja čiste in zračne linije prtljažnih vrat, izviren izraz zadnjih luči pa izboljšuje videz kompaktne limuzine.

Novinec je zrasel v vseh pogledih, vendar se ni pretirano potegnil. Predhodnika v dolžino prekaša za 5 centimetrov (4,33 metra), je tudi za 2 centimetra širši in 3 višji, kar bodo najbolj opazili potniki na zadnji klopi, kjer je več prostora za kolena in glavo. Najbolj je razlika opazna v prostornini prtljažnika, saj je zdaj večja kar za 30 odstotkov.



Več izvedenk novega C4 ima vgrajeno tehnologijo e-HDi. Tehnologija e-HDi je nova generacija sistema Stop&Start, ki združuje kombiniran alternator-zaganjalnik in dizelski motor. Ta tehnologija omogoča izklop in takojšen ponoven zagon motorja po vsaki zaustavitvi, pa tudi v fazah zmanjševanja hitrosti, ko hitrost pade pod 8 km/h pri 6-stopenjskem robotiziranem ročnem menjalniku (rdeča luč, gost promet ...). Osnovne funkcije za večje udobje (klimatska naprava, radio …) in za pomoč pri vožnji (krmilni mehanizem, sistem za dinamični nadzor stabilnosti …) ob zaustavitvi motorja seveda še vedno delujejo. Omenjena inovacija do 15 odstotkov zmanjšuje porabo in emisijo CO2 pri dizelskih motorjih HDi.

 

Notranjost je veliko bolj dovršena in izbrana. Armaturna plošča je izdelana iz enega dela, zato boset sledi spojev iskali zaman, še bolj luksuzna je, če je odeta v usnje. Novost je tudi volanski obroč, ki je „izgubil“ fiksni sredinski del, posebnost avtomobila pa so tehnološki bonbončki. Teh je v C4 na voljo res ogromno. Omenimo možnost vgradnje sistema za nadzora mrtvega kota, storitev eTouch (klic v sili, povezava s klicnim centrom), brezžični internet, 230 voltno vtičnico, regulator hitrosti si je sposoben zapomniti pet različnih nastavitev, na voljo je pet različnih barvnih odtenkov instrumentalne plošče, pri najbolj založene paketu opreme pa kupec že serijsko dobi sistem masaže prednjih sedežev. Pri eHDi je na voljo tudi nova generacija sistema stop/start, ki omogoči takojšnjo zaustavitev in ponovni zagon motorja in za kar 15 odstotkov zniža izpust CO2. Ker je C4 zavezan k varovanju okolja so mu dodali še nove michelin energy saver pnevmatike, hkrati pa je kar 70 odstotkov avtomobila narejenega iz recikliranih kovin.

Motorno paleto sestavljajo trije bencinski in dizelski agregati z močjo od 70 do 115 kilovatov. Na izbiro so z ročnimi, robotiziranim ali avtomatskimi menjalniki.

Vstopni model z najšibkejšim bencinskim motorjem bo stal 14.890 evrov, pri Citroënu pa so se odločili, da do konca februarja na vse modele cene znižajo za 1900 evrov in ponudijo še dodatnih 1000 evrov popusta, če se bodo kupci odločili za fiannciranej pri Citroënu. Tako bo najcenejši novi C4 v Sloveniji na voljo že za 11.990 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.