Novi mercedes razreda E, avto, ki lahko vozi sam!

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred E Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred E Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred E Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred E Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred E Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred E Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred E Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred E Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred E Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred E Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred E Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred E Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred E Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred E Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred E Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred E Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred E Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred E Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred E Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred E Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred E Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred E Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred E
Po dolgotrajnem draženju s skicami in podrobnostmi o novih tehnologijah so prve fotografije nove generacije razreda E - avtomobila, ki tehnološko prekaša tudi Mercedesovo zastavonošo razred S, ušle na splet.
Oglej si celoten članek

Gre za peto generacijo mercedesove poslovne limuzine, ki bo kasneje na voljo tudi v karavanski izvedenki. Po pričakovanju se dizajn, pod katerega se podpisuje šef oblikovanja pri Mercedesu Slovenec Robert Lešnik, zelo navezuje na večji razred S in manjši razred C, delno pa so dizajn napovedovale številne fotografije zamaskiranih primerkov in tudi skica, ki so jo Nemci javnosti posredovali pred kratkim.

Bolj aerodinamičen, lažji, večji, prostornejši

Kot pri vseh modelih so v primerjavi s predhodnikom izboljšali koeificient zračnega upora, ki je zdaj 0,23 (prej 0,25). Kot je za zurnal24.si na salonu v Ženevi lani pojasnil Lešnik je potrebnih, da bi koeificient zračnega upora zmanjšali za količnik 0,01, na stotine ur dela in testiranj v vetrovniku.

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred E Novi E je izdelan na Mercedesovi modularni platformi MRA, ki si jo deli z razredom C in S, pri čemer v Stuttgartu izpostavljajo predvsem znižanje mase vozila. E je v dolžino zrasel za 4,3 centimetra na skupno 4,92 metra, medosje so raztegnili za 6,5 centimetra na skupno 2,94 metra.

Štiri-, šest- in osemvaljni motorji

V začetku prodaje bodo na voljo zgolj štirivaljni motorji, različica E 200 s štirivaljnim bencinskim motorjem in E 220 d s povsem novim štirivaljnim dizelskim motorjem z 143 kilovatov moči (195 KM) in tovarniško izmerjeno porabo goriva 3,9 litra na 100 kilometrov v kombiniranem ciklu vožnje.

Kasneje bo na prodaj tudi različica E350e plug-in hybrid, ki za pogon kombinira turbo bencinski motor in elektromotor s skupno močjo 205 kilovatov (279 KM) in navorom 600 Nm. Baterija bo omogočala vožnjo zgolj na električni pogon in sicer do 32 kilometrov razdalje.

V ponudbi bo tudi različica s štirivaljnim dizelskim motorjem z močjo 110 kilovatov (150 KM), zatem šestvaljni dizelski motor z močjo 190 kilovatov (258 KM), kot tudi štirivaljni bencinski motorji z razponom moči od 135 kilovatov (183 KM) do 180 kilovatov moči (245 KM) in šestvaljni bencinski motor z 245 kilovatov moči (333 KM).

Poleg limuzine in karavana bosta na prodaj tudi kupe in kabriolet, ponovno pa tudi športna različica E63 AMG, pod motornim pokrovom pa bo najverjetneje 4,0 -litrski twin-turbo V8 motor v dveh različno zmogljivih različicah.

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred E

To bo najpametnejši mercedes

Pri Mercedesu so napovedali, da bo v ponudbi tudi novi 9G-tronic devetstopenjski samodejni menjalnik, poleg standardnega pogona na zadnji kolesi pa bo opcijsko na voljo tudi vsekolesni pogon. Omeniti je potrebno, da bo imela različica avantgarde za 15 milimetrov nižje podvoje v primerjavi s standardno različico, opcijsko pa bo na voljo tudi zračno vzmetenje.

To bo najpametnejši mercedes, kar so Nemci razkrili že na novinarskih delavnicah leta 2015. Med drugim se naj bi ponašal z dvema sploh premierno predstavljenima serijskima tehnologijama - komunikaciji z drugimi avtomobili in naslednjo generacijo avtonomne vožnje. Po predhodnih informacijah bo imel razred E vgrajen tudi sistem polsamodejne vožnje.

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred E Vanj naj bi namreč vgradili tehnologijo "intelligent drive next level", ki bo med drugim omogočala povsem avtonomno vožnjo avtomobila pri hitrostih od 0 do 200 km/h. Za primerjavo, razred S kot eden najbolj naprednih na tem poročju je doslej to omogočal pri bistveno nižji najvišji hitrosti, avtu pred seboj je samodejno sledil le do hitrosti 60 km/h.

Za vedno svetlo noč bodo skrbeli posebni žarometi

Po želji bo lahko lastnik med dodatno opremo izbral napredne LED žaromete nove generacije, pri katerih je snop svetlobe sestavljen kar iz 84 led manjših žarkov. V vsaki od treh vrst je po 28 diod, ki jih nadzira napredna kamera za prepoznavanje nasproti vozečega prometa in drugih nočnih posebnosti.

Prvič v serijskem avtomobilu naj bi bila na voljo komunikacija Car2Car. Tako bo E prek strežnika v realnem času pridobival podatke od drugih bližnjih avtomobilov z isto tehnologijo, če bo E-ju na poti pred njim grozila kakšna nepredvidena nevarnost, denimo poledica, nalet na stoječo kolono ali kaj podobnega. Pasivna varnost bo povzeta po razredu S, vključno z napihljivimi varnostnimi pasovi.

In še ena posebnost - povezljivost z mobilnikom. Po želji bo lahko mobilnik povsem nadomestil ključ, hkrati pa bo tako kot pri novi BMW seriji 7 lastnik na daljavo parkiral avtomobil v tesne luknje.

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred E

Avtomobil povsem sam ustavlja in speljuje ter drži razdaljo do spredaj vozečega vozila. Če bo varno, bo na avtocesti samodejno prehiteval. Sam prilagaja hitrost veljavnim omejitvam in ocenjuje, kdaj grozi nevarnost nesreče, da jo bo lahko še pravi čas preprečil. Tako kot v razredu S pa bo moral voznik zaradi zakonov roke še vedno držati na volanu, saj bo sicer sistem po določenem času prenehal delovati.

Nov izgled potovalnih kabin avtomobilov z zvezdo

Osrednji del potovalne kabine novega razreda E je visoko-resolucijski 12,3-palčni zaslon nove generacije, s katerim so notranji oblikovalci želeli vstvariti vtis, da lebdi v kabini. Na volanu so prvič stikala občutljiva na dotik, ki vozniku omogočajo upravljanje z različnimi sistemi, brez, da steguje roke stran od volana.

Popolno novo izkušnjo prinaša pametni grafični dizajn z vizualnimi rešitvami visoke resolucije, novimi animacijami in naprednim rokovanjem. Istočasno lahko potniki uživajo v izbranih materialih in prostornosti, ki so si jo zamislili Mercedesovi arhitekti. Poudarek je na luksuzu!

Ne en, dva 31,2 centimetrska zaslona

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred E V potovalni kabini ni le en zaslon, sta kar dva z diagonalo 12,3-palcev (31,2 centimetra) in resolucijo 1920 x 720 pikslov. Poleg osrednjega, na sredini armaturne plošče, je drugi za volanskim obročem. Voznik lahko izbira med tremi različnimi dizajni instrumentalne plošče, odvisno od sloga vožnje: klasičen, športni in progresiven.

Za nezahtevne uporabnike sta v novem E dva tipa okroglih oštevilčenih merilnikov in ekran z diagonalo 17,8 centimetrov (1000 x 600 pisklov resolucije) ter sredinski zaslon diagonale 21,3 centimetra (960 x 540 pikslov resolucije). Z izjemo navigacijskih kart je grafična vsebina sredinskega zaslona (comand online) razdeljena na glavne podatke za informativno grafiko in animacije (2/3 na desni strani ekrana) in dopolnilne infomracije (1/3 na levi strani).

Ukazovanje s potegi prstov

Novi razred E je prvi avtomobil, kjer so stikalo občutljivo na dotik namestili na multifunkcijski volan. To vozniku omogoča, da nadzira več funkcij informacijskega sistema na enostaven, logičen in intuitiven način, kot pri pametnem telefonu.

Na dotik je občutljiv tudi zaslon, ki omogoča ročno vpisovanje črk, številk in znakov. Ker prepozna rokopis, sistem izvede ukaz, vozniku pa ni treba umikati pogleda s ceste.

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razred E

64 različnih barv za osvetlitev kabine

Zelo pomemben del pri premium proizvajalcih avtomobilov je osvetlitev. V Stuttgartu so se odločili za moderno led tehnologijo in potnikom ponudili kar 64 različnih barvnih možnosti za osvetlitev kabine. Svetila so vgradili tudi na osrednnji zaslon, prednji predal za odlaganje stvari, žepe na vratih, zgornjo konzolo (če je vozilo opremljeno z visoko kakovostnim Burmester® sistemom in koncertnim 3D ozvočenjem, ki vključuje štiri zvočnike v stropu, dva v prednjem in dva v zadnjem delu vozila).

Sedenje v prvem razredu

Pri Mercedes-Benzu so posebej izpostavili nove sedeže, ki so na videz športni, v prvi vrsti pa udobni, namenjeni dolgim potovanjem. Kupci bodo lahko izbirali med različno oblikovani sedeži, od osnovne različice oblečene v tkanino, ki je zasnovana luksuzno, do športnih sedežev (oprema avantgarde) z dodatno bočno oporo in ventilacijo, za AMG mercedes so namenili posebne športne sedeže, za najbolj "razvajene" (exclusive oprema) pa so sedeže oblekli v najbolj kakovostno napa usnje, ali kombinacijo tkanine in usnja.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.