Novi renault scenic blizu križancem in tudi kot hibrid

Foto: Gregor Prebil Avtosalon v Ženevi Foto: Gregor Prebil Avtosalon v Ženevi Foto: Gregor Prebil Avtosalon v Ženevi Foto: Gregor Prebil Avtosalon v Ženevi Foto: Renault Renault scenic Foto: Renault Renault scenic Foto: Renault Renault scenic Foto: Renault Renault scenic Foto: Renault Renault scenic Foto: Renault Renault scenic Foto: Renault Renault scenic Foto: Renault Renault scenic Foto: Renault Renault scenic Foto: Renault Renault scenic Foto: Renault Renault scenic Foto: Renault Renault scenic Foto: Renault Renault scenic Foto: Renault Renault scenic Foto: Renault Renault scenic Foto: Renault Renault scenic Foto: Renault Renault scenic
Renault scenic četrte generacije je večji, poln sodobne tehnologije, a tudi všečnega dizajna, s katerim enoprostorec z eno nogo že stopa v krog križancev oziroma jih meša bolj kot katerikoli avto pred njim.
Oglej si celoten članek

Renault scenic je gotovo ena izmed glavnih zvezd avtosalona v Ženevi. Filozofijo svoje oblike črpa v koncepttu R-space iz leta 2011, pri čemer jasno pride do izraza mešanica enoprostorskih proporcev s triki modernih križancev. Denimo pri zašiljeni postavi od B stebrička dalje, kratkih previsih, padajoči strehi ter visokih pnevmatikah - 20 palčne so standardne! Prav zunanja postavnost je bila tisto, ki jo je prejšnji generaciji primanjkovalo, priznavajo pri Renualta, ki so novinca zrisali pod poveljstvom svojega guruja Laurensa van der Ackerja. 

Med zunanjimi dodatki so polni LED žarometi, ločena barva strehe, dvobarvna platišča ... Skupaj je zunanjost lahko v 10 različnih barvah. 

Notranjost je po razlagi proizvajalca spredaj podobna kokpitu, voznika objemajo različna upravljala, pred njim je tako kot v dosedanjem scenicu ležeči osempalčni digitalni zaslon za prikaz glavnih voznih funkcij. Armaturka je zračna, na njej pričakovano glede na dosedanje renaulte kraljuje velika "tablica" infotainmenta R-link druge generacije. Seveda obstaja možnost polnega panoramskega okna. Veliko več je mehkih materialov, medtem ko niso pozabili še nadgraditi praktičnosti, ki je bila vedno ena največjih adutov scenicov. 

V prtljažniku je brez podiranja sedežev na voljo 572 litrov prostora, naslonjala pa bo moč nadzirati na daljavo tudi prek gumbov v prljažnikov ali prek infotainmenta, podobno kot pri večjem espacu.

Scenica poganja šest dizlov in dva bencinarja s širokim razponom moči vse do 118 kW (160 KM). Niso pozabili niti na možnost dvosklopčnih menjalnikov. Pri dizlu Renault uvaja tudi hibridni pogon.

Scenic poleg pričakovanih asistenčnih sistemov pozna tudi prepoznavanje pešcev in prilagodljivi radarski tempomat, ki pa deluje le v omejenem hitrostnem območju. Cene bodo še sporočili.

dezurni@zurnal24.si

 

 
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.