Novost: passat alltrack

Foto: Gregor Prebil Volkswagen passat alltrack Foto: Gregor Prebil Volkswagen passat alltrack Foto: Gregor Prebil Volkswagen passat alltrack Foto: Gregor Prebil Volkswagen passat alltrack Foto: Gregor Prebil Volkswagen passat alltrack Foto: Gregor Prebil Volkswagen passat alltrack Foto: Gregor Prebil Volkswagen passat alltrack Foto: Gregor Prebil Volkswagen passat alltrack Foto: Gregor Prebil Volkswagen passat alltrack Foto: Gregor Prebil Volkswagen passat alltrack Foto: Gregor Prebil Volkswagen passat alltrack Foto: Gregor Prebil Volkswagen passat alltrack Foto: Gregor Prebil Volkswagen passat alltrack Foto: Gregor Prebil Volkswagen passat alltrack Foto: Gregor Prebil Volkswagen passat alltrack Foto: Gregor Prebil Volkswagen passat alltrack
Volkswagnov križanec med klasičnim karavanom in športnim terencem je alltrack, ki je na voljo s pogonom na vsa štiri kolesa 4Motion ali pogonom na prvi kolesni par. Serijsko ima terenski vozni program, ki sta ga pred tem imela le terenska tiguan in touareg.
Oglej si celoten članek

Alltrack je namenjen družinskim in poslovnim ljudem, ki v prostem času prisegajo na avanture in otroke popeljejo tudi v hribe. Gre namreč za križanca med klasičnim karavanom in športnim terencem, ki je za tri centimetre bolj odmaknjen od tal kot klasičen passat, premore dodatno jekleno zaščito za pogonske agregate,  inteligentno krmiljen štirikolesni pogon 4Motion, za robustnost pa poskrbijo črne obrobe kolotekov in pragov ter odbijača s terenskim videzom.

Foto: Gregor Prebil Volkswagen passat alltrack Terenski vozni program serijsko

Kljub temu gre za privlačen in moderen avtomobil, ki ima elegantno oblikovana nova 17-palčna platišča, obilico kroma ter LED-žaromete. Notranjost zaznamuje obilica svetlečih elementov, napisi alltrack in dobri materiali. Tako kot pri preostalih passatih je oborožen z vsemi asistenčnimi sistemi, serijsko je na voljo sistem za prepoznavanje utrujenosti voznika.

Posebnost alltracka je terenski vozni program, ki prihaja serijsko. Voznik s pritiskom na tipko sproži sistem, ki prilagodi vožnjo zahtevnosti terena. To pomeni, da je možno zaradi prilagoditve pedalke bolj natančno odmerjati plin, samodejno prilagodi vse elektronske sisteme (ABS, način delovanja elektronskih zapor diferencialov, asistenco za nadzorovani spust), terenski vožnji pa prilagodi tudi prestavljanje DSG-menjalnika.

Dva bencinska in dva dizelska turbomotorja

Voznikom so ponudili izključno turbomotorje, ki so štirje, po dva na vsaki strani. Bencinska sta 1,8 TSI s 118 kilovati (160 KM) in 2,0 TSI s 155 kilovati (210 KM), turbodizelska, ki sta kombinirana s sistemom start-stop in rekuperacijo, pa sta 2,0 TDI s 103 kilovati (140 KM) in 125 kilovati (170 KM).

Foto: Gregor Prebil Volkswagen passat alltrack Oba šibkejša motorja (bencinski in dizelski) sta na voljo z dvokolesnim pogonom, močnejša pa sta serijsko kombinirana s stalnim štirikolesnim pogonom (4Motion), elektronsko prečno zaporo diferenciala (XDS) in menjalnikom z dvojno sklopko (DSG).

Za najcenejšega alltracka s štirikolesnim pogonom je treba odšteti 31.808 evrov, sicer pa se cene za vstopni bencinski model začnejo pri 29.061 evrih, za vstopni dizelski pa pri 30.025 evrih. Uvoznik načrtuje, da si bo letos passatovega hribolazca omislilo od 100 do 150 voznikov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.