Obiskali smo: WTCC Hungaroring

Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Na madžarskem dirkališču Hungaroring smo si v živo ogledali četrto dirko v prvenstvu WTTC. Objavljamo reportažo z dogodka, ki si ga je v živo ogledalo 75.000 gledalcev.
Oglej si celoten članek
Fotogalerijo z boksov in dirke si lahko pogledate TUKAJ.

Začetki tekmovanja WTTC segajo v leto 2005. Danes je to ena izmed treh FIA serij, poleg F1 in WRC tekmovanja. Letošnja tekmovanja se odvijajo v 12 državah na treh kontinentih med marcem in novembrom. V seriji nastopajo štiri različne znamke avtomobilov: Chevrolet, BMW, Seat ter Volvo.

O zmagovalnem dirkalniku
Chevrolet je v omenjenem tekmovanju prisoten od samega začetka, in sicer je od leta 2005, od 2009 pa tekmuje z modelom cruz, s katerim je v sezoni 2010 osvojili tako vozniški kot tudi konstruktorski naslov. Za šasijo cruza je uporabljen 4 vratni model chevrolet cruze. Poganja ga 1.6 turbo polnjen štiri valjni motor. Pogon je na sprednji par koles z mehansko zaporo diferenciala, za prestavljanje pa se uporablja šeststopenjski sekvenčni menjalnik.

V petek se je tekmovanje začelo s testiranji, v soboto nadaljevalo s prostim treningom in dvema kvalifikacijskima vožnjama in zaključilo v nedeljo s prvo ter drugo vožnjo, v kateri je voznike tik pred štartom presenetil močan naliv.

Chevrolet, ki z velikim naskokom vodi tako v vozniškem točkovanju kot tudi v točkovanju konstruktorjev, je nadaljeval s prevlado tudi na Madžarskem. Pred nedeljskima tekmama na Hungarorinhu je imel 14 zmag, 38 krat pa so bili njegovi vozniki na zmagovalnih stopničkah. V nedeljo sta 15. in 16. zmago v prvenstvu sta privozila Yvan Muller ter Alain Menu. Chevroletov uspeh je z drugim mestom na drugi dirki dopolnil še Huff, ki je tudi vodilni v skupnem točkovanju.

O priljubljenosti WTCC serije kaže obisk na slavnem dirkališču Hungaroring. Na prvem gostovanju na Madžarskem se je zbralo kar 75.000 navijačev.

Spremembe na vidiku
Seat naj že za naslednjo dirko, ki bo čez dva tedna v Brnu, pripravlja nov bolj konkurenčen motor. Nekaj pa je tudi že napovedi za naslednjo sezono, saj naj bi za takrat Volvo pripravil nov avtomobil. Izvedeli smo tudi, da je želja direktorja, da bi v tekmovanje vstopilo še kakšno tovarniško moštvo, in prav tukaj se za naslednje leto potihoma omenja vstop tovarniške ekipe Forda.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.