Obračunavanje Audija in BMW

Foto: Žurnal24 BMW Audiju ni ostal dolžan in je le nekaj deset metrov stran objavil svoj oglas.
Oglaševanje v ZDA ne pozna evropejskih zadržkov glede udrihanja po konkurenci. Še posebej zanimivo pa postane, ko se v oglaševalsko vojno zapleteta evropski znamki Audi in BMW.
Oglej si celoten članek

Audi je na eni glavnih prometnih žil v Santa Monici, ki je del Los Angelesa, objavil jumbo plakat z upodobljenim modelom A4, ob njem pa poziv: 'BMW, na potezi si.'

Münchenški rival tekmecu ni ostal dolžan in je na drugi strani ceste, nedaleč od Audijevega plakata objavil svoj oglas. Na njem je M3, zraven pa pripis: 'Šahmat'.

Audi je kar nekaj časa tuhtal odgovor, pomagal si je tudi z zapisi ljubiteljev znamke na socialnem omrežju Facebook. Ob bulevarju se je tako pojavil še tretji plakat. Na njem je ingolstadtski superšportnik R8, ob njem pa je napis: 'Prišel je čas, da preverite svojo luksuzno znamko. Morda ji je potekel rok trajanja.'

Audi je v odgovor napadel z R8. Odziva ni dočakal. ©

 
BMW v drugi rundi ni želel več sodelovati in je dal umakniti oglas. Zastavlja pa se vprašanje, kaj bi bilo, če bi se v zanimiv spopad vpletel še kakšen AMG iz Stuttgarta.
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.