Opel pri nas stavi tudi na LPG

Foto: TZAVT, 10.10.13, Opel Meriva, Opel: Opel
Foto: TZAVT, 10.10.13, Opel Meriva, Opel: Opel
Za Opel je bilo leto 2013 uspešno. Prodajni in finančni kazalniki v Evropi se premaknili v zelene številke. Po odhodu Chevroleta iz Evrope si obetajo še večjo rast.
Oglej si celoten članek


Opel je v zadnjih letih doživljal veliko krizo. Njegov lastnik General Motors je na čelu podjetja vsako leto menjaval vodilne može, hkrati pa je pred leti računal, da bo v Evropi uspešen tudi s Chevroletom, ki je ponudil oblikovno sorodne modele Oplovim, s katerimi so si za nižjo ceno delili tudi večji del tehnologije.

Milijardna investicija

Leta 2012 je na čelo Opla stopil nov obraz, Karl-Thomas Neumann. Ta je voz ob popolni podpori lastnika General Motorsa, ki je zagotovil močno finančno injekcijo v višini štirih milijard evrov v nove produkte in dveh milijard evrov v finančne storitve, spet potegnil iz blata. Oplova dolgoročna strategija Drive 2022 je do leta 2016 predstaviti 23 novih modelov in 13 novih motorjev.

Opel, ki ostaja tretja najmočnejša znamka na evropskem trgu osebnih vozil in peta v Sloveniji, bo svojo strategijo uresničeval z znanimi promotorji, kot so manekenka Claudia Schiffer, dirkač Valentino Rossi in pevec Bryan Adams, spet so začeli tudi sponzorstva nogometnih klubov v Nemčiji in nekaterih evropskih nogometnih reprezentanc.

Pri Oplu so lani na evropski ravni ob predstavljanju novih produktov veliko naredili pri povečevanju ugleda znamke. Tako se je Opel vrnil v motošport in sponzoriranje Adam Opel AG.

V Sloveniji želijo prodati vsaj 3.600 oplov

Za letos so načrti prodaje po besedah direktorja Opla v Sloveniji Boruta Gazvode nekoliko manjši kot v Evropi. Želijo prodati vsaj 3.600 vozil, kolikor so jih tudi lani.

Zanašajo se tudi na raziskavo, v kateri so na vzorcu vsaj 600 ljudi natančno merili ugled znamke Opel. Raziskava je pokazala, da ugled raste, lastniki oplov pa na prvo mesto postavljajo kakovost in zanesljivost vozil. Opel je po izsledkih raziskave med prvimi tremi izbirami slovenskega kupca (prvi je Volkswagen), ko se odloča za nakup vozila.

Pri Oplu so lani v Sloveniji prodali 40 vozil s tovarniško vgrajenim sistemom na plin (LPG), letos pa naj bi bila ta številka še bistveno višja, saj so trgovci že naročili večje količine tovrstnih vozil.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.