Otroke avto miri prek zvočnikov

Foto: Toyota Toyota sienna Foto: Toyota Toyota sienna Foto: Toyota Toyota sienna Foto: Toyota Toyota sienna Foto: Toyota Toyota sienna
Toyota v svojem prenovljenem enoprostorcu sienna staršem omogoča, da kar prek zvočnika pomirijo preveč hrupne otroke.
Oglej si celoten članek

Kateri starš z dvema ali več otroki ne pozna občutka nemoči in brezupa, ko se med vožnjo na zadnjih sedežih vname prepir in kričanje, v katerega mimogrede posrka še voznika. 

Takrat padajo celo tako neresnični stavki kot so: "Mir, ali pa vas vse vržem iz avta!"

Proizvajalci družinskih avtomobilov se pri načrtovanju novih modelov ali prenovi obstoječih že dolgo opirajo na različne psihološke raziskave družinskega življenja. V vsakem modernem enoprostorcu so tako vzvratno ogledalce za spremljanje in pogovor z zadnjimi potniki, poličke v naslonjalih prednjih sedežev, priključki za digitalno zabavo mladeži, internet ...

Pri Toyoti so se odločili sedaj spoprijeti še z nehvaležno tematiko kričanja v avtomobilu, saj je nenazadnje jemanje voznikove pozornosti razlog za zelo velik odstotek nesreč. V modelu sienna, ki je v Evropi sicer sila redka, v ZDA pa dokaj priljubljena, tako kot opcijo ponujajo sistem Easy speak, ki staršem omogoča, da svoje uveljavijo kar prek vgrajenih mikrofona in zvočnikov. V primeru aktivacije namreč že z mirnim glasom lahko voznik preglasi razvnete glasove. Sistem deluje le enosmerno, tako da otroci staršem ne morejo vrniti v enaki meri. Sam sistem pa seveda še ni zagotovilo, da tudi starši ne bodo kričali v zvočnike.

Toyota je sienni povsem prenovila celotno notranjost, s čimer jo želi narediti bolj atraktivno za kupce. Več v zgornji galeriji.

Enoprostorci se borijo za nekdanjo slavo

Kot poroča Washington Post, kupce z različnimi tehničnimi novostmi skušajo loviti tudi drugi proizvajalci enoprostorcev. Razred nekdaj v Severni Ameriki tako popularnih družinskih enoprostorcev namreč danes dosega komaj dobro tretjino prodaje iz leta 2000. Zasenčili so jih suvi, ki so letos v ZDA po prodaji po povsem svežih podatkih prehiteli celo nekdaj "nedotakljive" limuzine. Tudi v Evropi sicer delež prodaje enoprostorcev vztrajno upada v korist križancev in suvov.

V kakšne pred leti nepredstavljive vode gredo zato proizvajalci, kaže primer Honde, ki je lani v model odyssey vgradila celo vakuumski sesalnik in si s tem zagotovila veliko medijske pozornosti. Tudi na ta način želijo proizvajalci poudariti praktičnost svojih modelov za družinsko uporabo in prednosti pred suvovsko konkurenco. 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.