Outlander tretjič od 24 tisočakov dalje

Foto: Andrej Leban Mitsubishi outlander Foto: Andrej Leban Mitsubishi outlander Foto: Andrej Leban Mitsubishi outlander Foto: Andrej Leban Mitsubishi outlander Foto: Andrej Leban Mitsubishi outlander Foto: Andrej Leban Mitsubishi outlander Foto: Andrej Leban Mitsubishi outlander Foto: Andrej Leban Mitsubishi outlander Foto: Andrej Leban Mitsubishi outlander Foto: Andrej Leban Mitsubishi outlander Foto: Andrej Leban Mitsubishi outlander Foto: Andrej Leban Mitsubishi outlander Foto: Andrej Leban Mitsubishi outlander Foto: Andrej Leban Mitsubishi outlander Foto: Andrej Leban Mitsubishi outlander Foto: Andrej Leban Mitsubishi outlander
Outlander je v svoji tretji generaciji kvalitetno in tehnološko zelo napredoval, v svoji najbolj prodajani izvedenki bo močan, obložen in udoben, nekoliko pa so mu zmanjšali praktičnost.
Oglej si celoten članek

Mitsubishijev mehki suv je v dosedanjih dveh generacijah pri nas zapeljal nekaj prek 800 kupcev, druga generacija je bila tudi osnova za citroëna C-crosserja in peugeota 4007.

V tretje so Japonci stvari dodobra premetali, čeprav je novinec ostal skorajda povsem istih mer kot predhodnik, le dolžina se mu je skrčila za centimeter. Oblikovno je outlander (v slovenščini "tujec") samosvoj, v živo prav mišičast, čeprav morda bolj zadržan od predhodnika. Zanimivo nima sicer že skorajda vseprisotnih LED svetil. Mitsubishi poudarja, da je novinec v povprečju 70 kilogramov lažji, da je poudarek na ekologiji velik, pa priča tudi razmeroma ugoden količnik zraka Cx= 0,33, kar je sedem odstotkov bolje od predhodnika.

Tudi notranjost je v največi meri na novo skrojena, obloge vrat so mehkejše, nekaj več mehkobe je tudi na armaturni plošči, ki pa ohranja še veliko trde plastike. Znana je ročica menjalnika, ki je sicer tako kot volan vedno usnjena. Že vstopna oprema invite+ ima poleg pričakovanih varnostnih pripomočkov sedem serijskih zračnih blazin, tempomat, samodejno klimatsko napravo … Intense+ doda pametni brezstični ključ za prostoročno vstopanje in zagon, za dva palca večja platišča (18"), dvoobmočno klimatsko napravo, ksenonske žaromete in doneči Rockford Fosgate avdio sistem.  Prav na vrhu je instyle, v katerega so pri Mitsubishiju stlačili vso opremo, ki jo premorejo, tudi napredna pomagala v obliki radarskega tempomata, sistema za samodejno zaviranje v sili, asistenta za sledenje voznega pasu in električna prtljažna vrata.

Bolj šik, manj praktičen

Štirikolesno gnani sta samo zadnji dve opremi, pogona pa ne upravljamo več z vrtljivim temveč s klasičnim gumbom, ki preklaplja med dvokolesnim, avtomatskim in stalnim štirikolesnim pogonom. Slovo so vzeli tudi vrtljivi gumbi za klimatsko napravo, katere upravljanje je odslej precej bolj lično in obkroženo z modno piano črnino.

Foto: Andrej Leban Mitsubishi outlander Če je pri večini stvari outlander napredoval, je nekoliko nazadoval pri prtljažniku. Ta se ne odpira več prek dvokrilnih vrat, kar je včasih prav koristno, hkrati pa se je na račun udobja zadnjih potnikov (ti sedijo višje kot prednja in na vzdolžno pomični klopi) nekoliko skrčil in pri petsedežniku meri le še 477 litrov (-64 litrov). Sedemsedežna različica sicer pozna zlaganje v ravno dno, a je prtljažnika še manj kot v petsedežniku, pri uporabi vseh sedmih sedežev pa le 128 litrov (-92 litrov). Za koga zoprno dejstvo bo, da sta predvidoma najbolj prodajana oprema intense + in kraljevski instyle na voljo zgolj s sedmimi sedeži, pa če jih potrebujete ali ne.

Dva motorja, bencinar le vstopni

Tudi pri pogonu je kljub le dvema motorjema kar nekaj telovadbe z opremami. Novi dvolitrski bencinski motor, ki ima petstopenjski menjalnik in 110 kilovatov, je tako na voljo le s petsedežno opremo invite+ in še to zgolj s prednjim pogonom. Za štirikolesni pogon je potrebno vedno poseči po že znanem 2,2-litrskem dizlu s prav tako 110 kilovati, ki mu družbo dela šeststopenjski ročni menjalnik, pri srednje opremi pride na voljo še avtomatika, ki je nato pri najvišji stopnji serijska.

Okoli 30 kupcev novega outlanderja bodo pri uvozniku leta 2013 iskali pri obstoječih strankah, nagovarjal naj bi tudi moške nad 50 letom starosti. Kako se bo znašel v konkurenci mazde CX-5, honde CR-V, subaruja foresterja, chevrolet captive in drugih, bo pokazal čas. Najcenejši bencinski outlander stane 23.990 evrov, štirikolesno gnani dizel je štiri tisočake dražji. Srednji nivo opreme intense+ je vreden 31.490 evrov, na vrhu je polno obloženi instyle, ki zahteva 40.490 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.