Papamobil varuje in razvaja

Foto: Žurnal24 Papamobil Foto: Žurnal24 Papamobil Foto: Žurnal24 Papamobil Foto: Žurnal24 Papamobil Foto: Žurnal24 Papamobil Foto: Žurnal24 Papamobil Foto: Žurnal24 Papamobil Foto: Žurnal24 Papamobil Foto: Žurnal24 Papamobil Foto: Žurnal24 Papamobil Foto: Žurnal24 Papamobil Foto: Žurnal24 Papamobil Foto: Žurnal24 Papamobil Foto: Žurnal24 Papamobil Foto: Žurnal24 Papamobil Foto: Žurnal24 Papamobil Foto: Žurnal24 Papamobil Foto: Žurnal24 Papamobil Foto: Žurnal24 Papamobil Foto: Žurnal24 Papamobil Foto: Žurnal24 Papamobil Foto: Žurnal24 Papamobil
Novoizvoljeni papež Frančišek se je prvi dan službovanja v znaku skromnosti odrekel svojemu vozilu in se s preostalimi kardinali odpeljal kar v avtobusu. Že včeraj pa je javni prevoz zamenjal za 200 tisoč evrov vreden Mercedesov papamobil.
Oglej si celoten članek

Papeži do leta 1930 niso uporabljali avtomobila. Šele Pij XI, se je leta 1930 kot prvi usedel v posebej prirejeno limuzino z značko Mercedes-Benza. Unikatni 460 je bil okrašen s svilenimi tapetami in sliko golobice na stropu. Papežu je bil tako všeč, da se je z njim eno uro vozil po vatikanskih vrtovih.

Od takrat naprej se je prevažal v več Mercedesovih vozilih, med drugim mercedesu 300D, 600 pullman landaulet s pomično streho(1960), model 300SEL pa je uporabljal v sedemdesetih letih.

V tujini z avtomobili gostiteljev

Čeprav papež v Vatikanu uporablja Mercedesova vozila, pa mu na potovanjih po svetu vozilo zagotovijo gostitelji. Če niso sposobni zadostiti najstrožjim kriterijem, iz Vatikana pošljejo svoje vozilo. Ko je Ivan Pavel II leta 1979 obiskal Poljsko, je ime vlogo papamobila skromni tovornjak FSC star.

Leta 1980 so iz Vatikana v Stuttgart poslali zahtevo po novem unikatnem vozilu, ki od takrat naprej nosi naziv papamobil. V Nemčiji so takratnemu papežu izdelali izboljšan model 230G, v katerem je papež sedel tudi ob obisku Nemčije. Leta 1981 so mu dodali še neprebojno steklo.

Iz malega seata v tovornjak

Papež se je leta 1982 ob obisku Španije vozil v prirejeni seat pandi, nekaj mesecev kasneje pa se je usedel v prepričljivo največji papamobil do sedaj, 24 ton težki tovornjak British Leylanda. Od leta 2007 naprej je papež večino uporabljal mercedes G500 in ML430, ne glede v kateri avto se je usedel, pa imajo vsi prirejeno stekleno neprebojno kabino iz katere pozdravlja svoje privržence.

Da se za steklenim zidom ne počuti neudobno, so vsi njegovi avtomobili opremljeni z zmogljivimi klimatskimi sistemi. Dno vozila je odporno na eksplozije, najnovejše kreacije s podpisom mercedes-benza pa lahko po cesti drvijo s hitrostjo 220 km/h. Če bi prišlo do najhujšega ima papamobil svoje rezerve s kisikom. Njegov avtomobil stane nekaj manj kot pol milijona evrov.

Zadnji papamobil je mercedesov ML, ki ga je papežu Benediktu XVI izroči prvi mož Daimlerja Dieter Zetsche, a se je novoizvoljeni papež Frančišek I na prvi inavguraciji popeljal z modelom G500 iz leta 2007.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 5

  • 15:53 22. Marec 2013.

    Pozdravi z iztegnjenimi rokami .. zanimivo (ignoriraje fotoaparat v rokah) :D

  • 15:47 22. Marec 2013.

    Koliko je že bilo najkrajše papežovanje papeža, ker se ni strinjal z osnovo+temelji+lažmi..??

  • 15:46 22. Marec 2013.

    Papeži se vozijo...!!<br />Jezus je pa hodil..???!!!!<br />Kdo tlekek nekoga sezuva iz čevlejv , za hovo+vožnjo..???

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.