Passat CC je komfortni kupe

Foto: Žurnal24 CC je povečana in prestižnejša izpeljanka wolfsburške ikone, namenjen uspešnim l Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Za tretjo izpeljanko Volkswagnovega passata bi lahko rekli, da je poseben avto za posebne ljudi.
Oglej si celoten članek

Po besedah uvoznika so ciljna publika uspešni posamezniki, ki sta jim pomembna tako dizajn kot tehnološka naprednost. Za osnovo so pri VW vzeli passsata comfortline in ga podaljšali, razširili in približali tlom. Rezultat je karoserija, ki v dolžino meri 4796 milimetrov, kar je v primerjavi z limuzinskim passatom 31 milimetrov več, v širino meri 1856 milimetrov (+36 mm) ter v višino le 1420 milimetrov kar je konkretnih 50 milimetrov manj od štirivratne različice. Količnik upora pa znaša za vozilo te namembnosti ugodnih Cx = 0,29.

Oblika gre v korak s podobnimi hišnimi modeli, hkrati pa dobro nakazuje obliko modelov, ki bodo še prišli. Bočna silhueta je zelo visoka in napeta, streha se proti zadku občutno spušča, a vseeno ne toliko, da bi to v večji meri zmotilo prostornost za glave potnikov na zadnjih posameznih športno oblikovanih sedežih.

Udobje v notranjosti
Notranjost je prav tako konkretno predrugačena, svetla in zračna, ergonomija je pregovorno dobra, ob prvi testni vožnji pa je, gledano kot celota, pustila zelo pozitiven – uporabniku prijazen vtis. Materiali so zelo dobri, proti doplačilu vas lahko razvaja voljno usnje, na armaturni plošči pa se bohotijo vložki iz pravega lesa ali iz česanega aluminija. Po naročilu si lahko omislite tudi ambientalno osvetlitev notranjosti.

Novo je tudi panoramsko strešno okno, ki ga je mogoče privzdigniti za 30 milimetrov. Zadaj bosta, kot je že rečeno, svoj prostor našla dva potnika, med njima pa je sredinski tunel z naslonjalom za roko in utorom za pločevinke ali drobnarije. Prostora je tudi za višjerasle dovolj, z izjemo dolginov se tu nihče ne bi smel pritoževati. Prtljažnik je kljub "kupejevski" zasnovi nadpovprečno prostoren, brez podiranja sedežev namreč vanj spravite do 535 litrov prtljage.

Obilica tehnologije
Tehnologija je v passatu pisana z velikim T, saj lahko v praksi najdemo skoraj vse tehnološke pripomočke, ki smo jih pred kratkim lahko prvič videli v sestrskem, a bolj prestižnem A4, poleg tega pa še katerega novega. Govora je o aktivnem tempomatu – ACC, sistemih lane assist (asistenca za ohranjanje smeri), kjer vam sistem z obračanjem volana sugerira, kam obrniti, in park assist (parkirna asistenca). Poleg tega pa še sistem DCC ali dinamično uravnavanje podvozja. DCC stalno uravnava delovanje blažilnikov glede na stanje cestišča, voznik pa lahko izbira med tremi programi blaženja: sport, comfort ali medium. V športnem načinu otrdi delovanje blažilnikov, volanski obroč pa postane bolj direkten z manj vrtljaji med skrajnima legama.

Tu je tudi izboljšan štirikolesni pogon 4motion, ki je del serijske opreme pri V6 bencinarju. Omembe vredne pa so tudi povsem nove serijske samotesnilne pnevmatike, kjer posebna zmes v pnevmatiki v primeru predrtja oboda ostri predmet in zatesni pnevmatiko. Predrte pnevmatike vam ni treba zamenjati vse do konca njene življenjske dobe.

Pestri agregati
Motorno paleto za zdaj sestavljajo 1.8- in 2.0-litrska TSI motorja ter 3.0-litrski V6 z 220 kW ali 300 KM motor na bencinski ter 2.0-litrski 103 kW TDI na dizelski strani. Septembra pride še močnejši, a prav tako dvolitrski TDI motor s sistemom vbrizgavanja preko skupnega voda.

Menjalniki bodo trije. V osnovi je ta šeststopenjski ročni, ob doplačilu pa lahko dobite še šeststopenjsko avtomatiko ter šest ali sedem stopenjski DSG menjalnik. Slednji je zasnovan tako, da zmanjša porabo vozila od 12 pa do 20 odstotkov v primerjavi z ročnimi menjalniki ali klasičnimi avtomatskimi.

Deželna oprema je samo ena, ki pa je dobro založena. Če kupec želi, si lahko omisli tudi marsikaterega od zgoraj omenjenih dodatkov ter še mnogo drugega. Vsi passati CC pa so opremljeni z dvoobmočno samodejno klimatsko napravo, popolno varnostno opremo, 17-palčnimi platišči, sledljivimi halogenskimi žarometi, če omenimo samo najnujnejše.

Cene se začnejo pri 29.137 evrih na bencinski ter 31.392 evrov na dizelski strani. CC z 2.0-litrskim TSI motorjem je lahko vaš za 33.513 z ročnim in 36.444 evrov z avtomatskim menjalnikom. Za passata CC s 3.0 V6 motorjem pa boste primorani odšteti najmanj 42.784 evrov. Letos nameravajo prodati 200 CC-jev, drugo leto skoraj še enkrat več.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.