Preberite še:
|
"Želimo, da bi ta nova tehnologija vozniku pomagala pri izogibanju trkov s pešci pri hitrostih pod 20 km/h. Če se avtomobil giblje hitreje, pa želimo s tem sistemom kar se da zmanjšati hitrost, pri kateri do trka pride. V večini primerov lahko silo, ki nastane ob trku, zmanjšamo za okoli 75 odstotkov," je dejal Thomas Broberg, varnostni inženir pri Volvo Cars.
Ta tehnologija je prav tako izjemno koristna pri trkih v druga vozila od zadaj. Raziskave so pokazale, da polovica voznikov, ki trčijo v spredaj vozeče vozilo, pred trčenjem ne zavira. Poglavitni cilj sistema je, da bi začetno opozorilo vozniku omogočilo, da bi zavrl ali se izognil nevarnosti. Samodejno zaviranje je ukrep v sili, ki se sproži le v primeru neizogibnega trčenja. V takih primerih lahko opozorilnik o trku s polnim samodejnim zaviranjem trčenje prepreči, če je relativna razlika v hitrosti med obema voziloma nižja kot 25 km/h.
Opozorilnik o trku s samodejnim zaviranjem in sistemom za zaznavanje pešcev ter posodobljen prilagodljivi tempomat bosta vgrajena v popolnoma novi volvo S60, ki bo na ceste zapeljal leta 2010.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲